Novitec 812 Superfast: Никога Ferrari не е стояло толкова добре на 22-инчови джантаци


22 Jan 2019

Току-що сте си купили Ferrari 812 Superfast и изведнъж виждате, че съседът по имение има същото… Ужас. Какво правите? Обаждате се на германската тунинг компания Novitec. Пичовете там вадят от вълшебното ателие цял куп новички карбонови детайли, с които да скрият визуалните връзки със стандартната кола от Маранело. Засега промени по 6,5-литровия V12 не са правени, но ги очаквайте на по-късен етап.

Колелата са нови - от каталога на Novitec и Vossen - с размер 21 инча отпред и 22 инча отзад, а окачването е свалено с цели 35 мм по-близо до асфалта. Това обаче не трябва да ви притеснява при атакуването на рампи пред хотели или на голф игрището, защото колата е оборудвана със система, която при натискането на бутон вдига предницата с 40 мм.

Новата изпускателна система спестява 11 кг и е оборудвана с подвижни клапи, които усилват или намаляват звука при натискането бутон. Не със сензорен екран, за който не е разбрал! Срещу доплащане се предлага и страхотна изпускателна система от Инконел - материала, който използват във Формула 1.

Козметичните промени по дизайна са изпълнени в аеро тунел, така че аеродинамиката е подобрена значително спрямо тази на серийното Ferrari. Инженерите на Novitec са монтирали и по-големи отвори за охлаждане, където са могли...

Макар двигателят да не е пипан, стандартният V12 и неговите 800 к.с. са достатъчни за спринт до 100 км/ч за 2,9 секунди и до 200 км/ч за 7,9 секунди преди да се достигнат максималните 340 км/ч.

 

Сбогом V10!