Фейслифт за Porsche Macan Turbo - получи по-малък двигател, но е по-бърз отпреди


29 Aug 2019

По традиция, няколко седмици или месеца след появата на ново или обновено Porsche, компанията започва да разкрива и допълнителните версии на въпросното возило. След като видяхме освежен Macan по-рано тази година, сега е време да хвърлим поглед към топ версията Macan Turbo.

Макар и визуалните промени да са минимални, под капака има сериозна новост. В историята остава 3,6-литровият турбо V6 от преди фейслифта, който отстъпва място на по-малък 2,9-литров V6. Цифрите са добри – 434 к.с. и 549 Нм въртящ момент между 1800 и 5600 об/мин. „Шестакът“ си партнира със 7-степенен автоматик с два съединителя и 4х4 предаване.

Въпреки по-малкия си по работен обем агрегат, Macan Turbo е станал по-бърз. Спринтът до 100 км/ч сега отнема 4,3 секунди, с три десети по-бързо отпреди, а максималната скорост е 270 км/ч при оборудване с опционалния пакет Sport Chrono.

В 2020 Macan Turbo ще откриете и доста ефективни спирачки, които използват технологията Porsche Surface Coated, в комплект с покритие от волфрамов карбид, което предлага по-бърза реакция, по-малко износване и до 90 процента по-малко прах от спирачките в сравнение с конвенционалните чугунени дискови спирачки.

Стандартните колела са 20 цолови, а срещу доплащане ще се предлагат и по-големи. В зависимост от нивото на оборудване, налице е Bose аудио система с 14 говорителя, електрически седалки с реглаж в 18 посоки, 10,9-инчов дисплей и дрги.

Най-достъпният хибриден SUV?