Да, да, да! BMW извади M2 CS с 450 к.с.

  • 30 снимки, които не могат да опишат и една десета от очакванията ни към тази кола... 30 снимки, които не могат да опишат и една десета от очакванията ни към тази кола...

06 Nov 2019

BMW смята да изпрати актуалното поколение M2 в пенсия по най-добрия възможен начин - с ултра мощна, супер лека и максимално наточена “двойка”. Пистово ориентираната шосейна кола предлага редови шестак, ръчна скоростна кутия и задно предаване. Честно, какво повече искате от едно BMW?

Двигателят идва от M4 Competition - 3-литров туин турбо с 450 к.с. и 550 Нм - сериозно увеличение в сравнение с и без това маниакалното M2 Competition. Ако сте достатъчно бързи с левия крак и ръчката, ще успеете да изживеете спринт до 100 км/ч за 4,2 секунди. Поръчайте 7-степенната кутия с два съединителя и ще развалите цялата рецепта, но ще постигнете 4,0 секунди до 100 км/ч.

Цъкнете на отметката Driver’s Pack и любезните инженери на BMW ще отключат максималната скорост до 280 км/ч. Олекотените седалки са откраднати от M4 CS.

Как ще озаптите тези 550 нютона!? M2 CS серийно идва с по-големи “М” спирачки, активен “М” диференциал. Има и специален бутон MDM, който отвързва злия дух на дрифта...

Вероятно вече сте забелязали карбоновия покрив и малкия също карбонов спойлер на задния капак. Отворът над двигателя не само се грижи за охлаждането на шестака, но и гарантира великолепен звук - баварците съвсем умишлено са спестили шумоизолацията на въпросния капак. Вие сте супер, пичове!

Нов преден сплитер? Има! По-голям заден дифузьор? Мда. Чудовищни керамични спирачки!? Тук са, опционално! Залепящи за асфалта гуми Michelin Pilot Sport Cup 2? В комплекта! Шосейните Michelin Super Sport са налице, в случай че ще карате по обикновени пътища. 

Въпреки началната цена от 95 хил. евро, BMW очаква по-млада аудитория за най-новото си зверче. Ваша, е, деца, забавлявайте се!

Нямаме търпение да се докоснем до M2 CS, но засега можем да ви предложим видео с 40 к.с. по-слабото M2 Competition:

 

 

Първородната Godzilla!