Снимаха новата S-класа без камуфлаж
![Четири снимки, които общо взето показват всичко от новия W223](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-05/c919537cbec89165271364c49e527874-96x72.jpg)
![Задницата заимства идеи от CLS](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-05/586c6e4a014ccb34f0056f9f2e3848c4-96x72.jpg)
![Интериорът е получил изцяло нов екран, от който ще се контролират функции като масажа на седалките, климатика и аудиото.](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-05/2b87415ec7590b59bbac6ec09d0bad5b-96x72.jpg)
![Задните седалки на S обичайно са мястото, където се вози собственикът на колата](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-05/d55112cb45a5cb1fe45034ff09e828c2-96x72.jpg)
Само ден след като ви разкрихме всичко важно и интересно, което знаем за новата S-класа, папараци успяха да уловят модела без почти никакъв камуфлаж. W223 демонстрира еволюционни промени отвън, но революционни размествания в интериора. Задницата копира почти напълно дизайна, който вече познаваме от CLS и компактния CLA, докато отпред деловият дух на S-класата е запазен.
Най-съществените разлики спрямо предното поколение са в интериора, който демонстрират германския прочит на темата Tesla Model S и Model 3 на Tesla. Новият волан е сплескан отдолу и разполага с няколко милиона бутона и сензорни повърхности за контрол на основни функции. Голяма част софтуера на двата големи екрана е проектирана от Visteon Electronics и по-специално от инженерите на компанията в София.
Очаква се премиерата на лимузината да се състои през септември на автосалона в Париж или на неговото дигитално копие, в зависимост от здравната ситуация в света по това време. Първите доставки ще се осъществят в началото на 2021.
Караме еталона: