Топ 10 коли от 2020, които ще продадете за цяло състояние след време

  • Разгледайте галерията, за да видите нашите предложения Разгледайте галерията, за да видите нашите предложения
  • 10. Toyota Supra: Очевиден избор.Само помислете - след 20 години 90% от актуалното поколение на модела, разработен заедно с BMW, ще бъде бракувано заради необмислени дрифтове. Другите 10% ще страдат от тежки тунинг комплекси 10. Toyota Supra: Очевиден избор.Само помислете - след 20 години 90% от актуалното поколение на модела, разработен заедно с BMW, ще бъде бракувано заради необмислени дрифтове. Другите 10% ще страдат от тежки тунинг комплекси
  • 9. Mazda MX-5: Достъпна бъдеща класика, която нито ще изцеди банковата ви сметка, нищо ще ви приспи от скука. MX-5 е носител на онова неподправено удоволствие, вдъхновено от принципите на Колин Чапман за леката кола с малък мотор. 9. Mazda MX-5: Достъпна бъдеща класика, която нито ще изцеди банковата ви сметка, нищо ще ви приспи от скука. MX-5 е носител на онова неподправено удоволствие, вдъхновено от принципите на Колин Чапман за леката кола с малък мотор.
  • 8. Nissan GT-R: R35 е към края на живота си. А наследникът му със сигурност ще бръкне в кацата с електрифицираните глупости. Така че това е последната възможност за чист GT-R, който върви на бензин и емоции. Ако имате пари за Nismo - още по-добре. 8. Nissan GT-R: R35 е към края на живота си. А наследникът му със сигурност ще бръкне в кацата с електрифицираните глупости. Така че това е последната възможност за чист GT-R, който върви на бензин и емоции. Ако имате пари за Nismo - още по-добре.
  • 7. Ford Mustang Shelby GT500: Всички варианти на Shelby бързо се превръщат в класика, а GT500 с компресорен 5,2-литров V8 с 760 к.с. има всички основания да ги последва. 7. Ford Mustang Shelby GT500: Всички варианти на Shelby бързо се превръщат в класика, а GT500 с компресорен 5,2-литров V8 с 760 к.с. има всички основания да ги последва.
  • 6. MINI Cooper SE: Да, електрическото MINI. Причината да е тук е, че MINI също като Shelby има опит в превръщането в класика, а това тук след 20 години ще бъде забавен спомен откъде са тръгнали електромобилите. 6. MINI Cooper SE: Да, електрическото MINI. Причината да е тук е, че MINI също като Shelby има опит в превръщането в класика, а това тук след 20 години ще бъде забавен спомен откъде са тръгнали електромобилите.
  • 5. Taycan: Ясно е, че когато всички коли станат електрически, ще се появи забележителен интерес към пионерите. Вероятно тогава Taycan ще изглежда безумно остарял и плах опит, но това няма да попречи на децата ви да вземат добри пари за него. 5. Taycan: Ясно е, че когато всички коли станат електрически, ще се появи забележителен интерес към пионерите. Вероятно тогава Taycan ще изглежда безумно остарял и плах опит, но това няма да попречи на децата ви да вземат добри пари за него.
  • 4. Mercedes-AMG S65: Добре, признаваме, че този съвсем не е евтин автомобил - нито за покупка, нито за поддръжка. Но последният 12-цилиндров Mercedes-Benz на света един ден ще показва на децата в каква епоха израснахме ние. 4. Mercedes-AMG S65: Добре, признаваме, че този съвсем не е евтин автомобил - нито за покупка, нито за поддръжка. Но последният 12-цилиндров Mercedes-Benz на света един ден ще показва на децата в каква епоха израснахме ние.
  • 3. Tesla Model S: Колата, която преобърна автомобилната индустрия с главата надолу. Със сигурност Model S винаги ще има запазено място в историята на автомобилостроенето, дори и марката да потъне, изядена от гигантите в индустрията. 3. Tesla Model S: Колата, която преобърна автомобилната индустрия с главата надолу. Със сигурност Model S винаги ще има запазено място в историята на автомобилостроенето, дори и марката да потъне, изядена от гигантите в индустрията.
  • 2. BMW M2: Това, което е днес BMW 2002 turbo един ден ще бъде M2. Лошото е, че този ден няма да е скоро, а дотогава има голям шанс да съсипете от дрифт и ластици своята малка М-играчка. 2. BMW M2: Това, което е днес BMW 2002 turbo един ден ще бъде M2. Лошото е, че този ден няма да е скоро, а дотогава има голям шанс да съсипете от дрифт и ластици своята малка М-играчка.
  • 1. 911 Carrera S: Купете направо две - една за каране и една, която да стои в изрядно състояние в гаража. Механичните кутии умират, а Carrera S със 7-степенна ръчка ще бъде истинска находка в епохата на автономните електрически чайници. 1. 911 Carrera S: Купете направо две - една за каране и една, която да стои в изрядно състояние в гаража. Механичните кутии умират, а Carrera S със 7-степенна ръчка ще бъде истинска находка в епохата на автономните електрически чайници.

19 May 2020

Автомобилното колекционерство е сложна и много скъпа материя, но има и по-достъпни начини да се сдобиете с класика… Не е задължително да атакувате търговете на Sotheby’s с милиони в банковата сметка. Как? Купете някоя от тези коли сега и бъдете мно-о-ого търпеливи през следващите 20 години. Очевидно най-евтиният начин да се сдобиете с класика е да си я купите преди да се е превърнала в такава. Очевидно също така нито новият Golf VIII, нито Octavia са подходящи. Но на пазара има коли, за които със сигурност ще се дават добри пари, когато остареят благородно. И макар сега да ви се струва, че е безумно да инвестирате в купе, което да чакате половин век да остарее, то може би идеята не би се сторила толкова лоша на децата или внуците ви. Подбрахме няколко предложения, които няма да ви разочароват...

 

Много практичен и интересен!