Вижте как се настройва струващото 3 млн. евро Bugatti Pur Sport

  • Галерия с десет впечатляващи снимки от тестовете Галерия с десет впечатляващи снимки от тестовете

15 Jun 2020

Обикновено инженерите на Bugatti правят финалните настройки на своите коли на “Нюрбургринг” или “Нардо”, но за версията Pur Sport на Chiron избират сравнително малко известното трасе “Билстер Берг” в централна Германия. Неговата дължина от 4,2 км, в съчетание със 70 метра денивелация и 19 завоя превръщат всяка обиколка в здраво изпитание за окачването.

В последните седмици трасето е запазено само за Bugatti. Френската марка показа как пилотът Свен Бонхорст тества Chiron Pur Sport. Той разкрива, че обикновено една сесия включва четири обиколки - по една за загряване и охлаждане, между които - две с максимална скорост. Работата на Свен включва не само озаптяване на 1500-те конски сили на могъщия W16, но непрекъснато следене на множество елементи, зададени от инженерите - поведението на волана, амортисьорите, тракшън контрола, антиролбарите, гумите…  И всичко това при максимално изстискване на колата.

 

“Красивото при Chiron Pur Sport е, че колата продължава да осигурява осезаема обратна връзка, казва Бонхорст. Остава екстремно лесна за контролиране, благодарение на връзката между механичните настройки и електронните системи за контрол. Това осигурява съвсем естествено управление, много могъщо, при това, но без нищо изкуствено.”

Bugatti Chiron Pur Sport е ограничен до едва 60 екземпляра, всеки с цена от 3 млн. евро. Колата е по-лека и аеродинамична от Chiron, макар да използва същия 8-литров W16 с четири турбини, 1500 к.с. и 1600 Нм. Настройките на скоростната кутия са променени, а червената зона на оборотомера е качена с 200 об/мин до 6900!

Нашият Dizzyriders.bg тест на Bugatti Chiron: 

 

Първородната Godzilla!