Bentley е рекордьор на “Пайкс Пийк” и предлага Conti GT Pikes Peak

  • Колата влезе в производство - само 15 броя ще бъдат направени Колата влезе в производство - само 15 броя ще бъдат направени
  • С абсолютно същата кола Рис Милън е рекордьор на Пайкс Пийк при серийните коли С абсолютно същата кола Рис Милън е рекордьор на Пайкс Пийк при серийните коли

22 Aug 2020

На пръв поглед може да ви прозвучи малко странно, но рекордът за серийна кола на “Пайкс Пийк” се държи от Bentley Continental GT. Оставяме на вас да прецените дали това се дължи на супер качествата на иначе свръх луксозното Bentley или на липсата на интерес от страна на далеч по-подготвени за 156-те завоя коли. Така или иначе в момента Рис Милън и Bentley могат да се похвалят с време от 10:18,488 минути за изминаването на 20-те километра, завършващи на надморска височина от 4298 метра.

В чест на този успех преди няколко месеца компанията показа специална версия на Continental GT, посветена на изкачването на връх Пайкс. Днес тази версия влезе в производство. Bentley Pikes Peak Continental GT ще се доставя от следващия месец, като серията е твърдо ограничена до едва 15 екземпляра.

Цвета на каросерията е избран от Mulliner, придворното тунинг студио на Bentley, а в интериора откриваме увековечено трасето на “Пайкс Пийк” и рекорда от 10:18,488 мин.

Черните матови детайли контрастират доста ефектно с отровно зелената каросерия. Спирачните апарати в същия цвят стоят готино, но зелените нишки по гумите Pirelli вече ни идват малко в повече, въпреки ефектните препратки към Формула 1.

Огромният надпис “100” на предната решетка е опционален за тези колекционери, които биха искали да запазят спомена, че рекордното изкачване е станало в годината, в която Bentley стана на сто години.

В интериора също има съответните промени, отразени в масовото използване на алкантара и контрастните шевове в зелено. За картата със завоите и точното показание на хронометъра от върха вече споменахме. Специални бродирани подглавници и нови капаци на аудио системата допълват уникалния Conti GT.

Задвижването е абсолютно същото, каквото по време на рекордното изкачване. 6-литровият W12 произвежда 635 к.с. и 900 Нм, достатъчни за спринт до 100 км/ч за 3,7 секунди и максимална скорост от 333 км/ч.

Първородната Godzilla!