Продава се единственото Bullshark BMW Coupe от Vilner, след почти 10 години


30 Mar 2021

Минаха 10 години, откакто аз и Ради Ангелов видяхме този проект за първи път. Колата бе в ателието на Вилнер, с вече поставени фарове, но само, като макет, в процес на работа. Това бе през 2013-та, когато с г-н Ангелов младши споделяхме едно бюро в редакцията на BBC TopGear България. И двамата бяхме силно впечатлени, защото дотогава не бяхме виждали толкова силно преработена кола у нас, поне от такава близост и със сигурност, не преди да бъде показана официално.

Официално представяне, което си беше голяма работа. Вилнер организира сериозно събитие в зала ‘Rainbow Plaza’, от чиято сцена, на въртяща се асансьорна платформа, изплува „Бичата акула“ или Bullshark, както бе кръстен проекта. Имаше доста колеги журналисти, други гости, пиене, хапване, усещаше се, като сериозно събитие. И бе точно такова. На по-късен етап дори екипът на изданието присъди наградата „Тунинг на годината“ именно на Наско, точно заради този проект. До ден днешен в ателието му, поставени на стената в рамка, може да видите откъснати страниците от списанието, които написах по този повод.

А днес, когато с Ради отново творим за една и съща медия, попадаме първо на статия в мега силния сайт Motor1.com, в която има и линк към нашето родно mobile.bg, в което същата тази „Бича акула“, вече с белези от изминалото десетилетие, си търси нов стопанин. Колата е базирана на BMW 645 Ci (Е63), произведено през март 2013-та. Под доста променения преден капак работи 4,4-литровия атмосферен V8 N62B44, генериращ 333 к.с. и 450 Нм. Скоростната кутия е 6-степенна автоматична ZF, а задвижването е само задно.

Но техническите характеристики на Bullshark със сигурност не са толкова важни, колкото визията ѝ, отвън и отвътре. Актуалният пробег е около 120 хил. км., продава се във Враца, като от снимките в обявата тук-таме личат следите на десетте години експлоатация. Въпреки тях обаче, състоянието изглежда прилично. Обявената цена е 19 000 евро, което прави около 37 хил. лв., от които е ясно, че може да се посмъкне надолу, при сериозен интерес. Любопитно е колко е била цената на проекта тогава, когато с Ради го видяхме за пръв път, но това може да ни каже само Наско Вилнер.

Предлагаме ви линк към обявата, както и такъв към сайта на Vilenr, където може да разгледате всички снимки на Bullskark, от времето, когато тя бе млада „акула“.

Сбогом V10!