Черно-червеното Bugatti Chiron на Ваньо Алексиев отново се продава


28 Jun 2024

Както прави почти всеки автомобилен фен, така и аз, от време навреме, влизам в mobile.de и проверявам как се движат цените на употребяваните Bugatti-та и какво е предлагането. Снощи бе такъв момент и с дори леко вълнение установих, че една от обявите е на кола, която съм виждал на живо.

При това не само съм виждал, а и съм имал щастието да докосна, да седя в нея, да я запаля (усещането да събудиш 8-литровия W16 с 4 турбини е страхотно!) и дори да я преместя няколко метра. И, най-важното, която с екипа ни имахме възможността да заснемем (видеото най-долу). Става въпрос за първото Bugatti Chiron на Ваньо Алексиев, което пристигна в България през лятото на 2018 г. (първа регистрация юни същата година) и което заснехме на 2 ноември. 

Видео, което е ключово за канала ни и второто най-гледано, с 290 хил. прегледа. Но статистиките не са толкова важни, колкото самата среща и ексклузивността на Chiron. И спецификацията. Още тогава бях поразен от резултата от избора на Ваньо Алексиев – екстериор в гол и лакиран карбон, в комбинация с тъмночервена долна част и джанти, с ярко червен салон. Мега!

През ноември 2020 г. автомобилът се появи в mobile.de, което установих благодарение на регулярните ми проверки (съвсем нормално…), както писах в началото. Тогава предложенията в сайта бяха 17, а „нашият“ Chiron бе с пробег от около 3800 км (снимахме я на 1175 км), с най-високият от всички обяви. А цената – 3 000 000 евро със ДДС или „само“ 2,5 млн. без 20-те % данък добавена стойност. Междувременно у нас пристигна Chiron Super Sport, също притежание на Ваньо Алексиев, който също имахме привилегията да заснемем. 

Днес (28.06.2024), малко повече от три години и половина по-късно, колата отново е на обява, с пробег 6350 км. Тоест, вторият ѝ собственик (много вероятно Килиан Мбапе) е въртял по 1000 на година. Сега „родният“ Chiron е един от 20 предлагани в немския сайт, а цената е 3 569 000 евро или с 569 000 евро повече. Или с 1 112 850 лв. повече, отколкото бе обявена през 2020 г.

Така, че ако си търсите Bugatti с 8-литров W16, който остана в историята (новият Tourbillion е хибрид с 8,3-литров V16), това предложение за почти 7 млн. лв. е доста интересно.

Сбогом V10!