5 причини да яхнете велосипеда

5 причини да яхнете велосипеда
31 мар 2015

Пролетта е идеалното време, в което да си припомните неповторимото усещане от карането на велосипед. И въпреки, че лятото може да е твърде горещо за някои от нас, за други сезонът да възседнат любимото си транспортно средство изобщо не е от значение.  Все пак, ако имате някакви колебания дали да се впуснете в приключението с две колела, ето Ви няколко причини, които може да Ви вдъхновят.

1. Има много начини да се начини да се насладите на хубавото време във всеки сезон, но карането на велосипед е един от най-активните, което го прави идеален за физическия Ви тонус.  Според изследване на NutriStrategy, спокойното каране на велосипед ще накара организма да „изхарчи“ повече калории, отколкото при обикновена разходка.  Ако решите да предизвикате себе си като увеличите скоростта и натоварването, тогава ще се радвате и на още по-добри резултати за физиката Ви.

2. Не вярвате, че може да поддържате добро физическо състояние само с велосипед? Ок! Тогава преди да отидете във фитнеса или на стадиона, загрейте с карането на колело, вместо да се качите на автомобила си. Ще спестите гориво, нерви в трафика, време за загравяне и ще пристъпите директно към целта си. Опитайте!

3. Имате болки в краката? Ако това е причината, поради която сте си мислили да изоставите карането на колело, помислете пак. Яхването на велосипеда натоварва глезените и коленете далеч по-малко, отколкото тичането. Независимо на каква възраст сте, карането на велосипед е страхотно кардио, заханва с енергия ставите Ви и е чудесен начин да не се пренатоварвате при сериозна травма.

4. Пестите пари! Да! Винаги, когато Ви е необходимо да отидете някъде, независимо по работа или за удоволствие, сте напълно независим и не плащате нищо, ако вече си имате колело. Е, вярно, че ще загубите няколко калории, но пък перфектното дупе винаги е искало работа, нали?!

5. Възрастта не е порок! Карането на велосипед е нещо, което може да научите на 3-4 години и да практикувате до поне 103-4 години! Ако сега сте във форма и можете да ходите на бокс, на вдигате щанги, да тичате, то след известно време тези неща ще станат по-трудни. Един от плюсовете на колоезденето е фактът, че ще можете да продължите да го правите доста по-дълго, от това да посещавате  залата за тежести.

Можем да добавим и още причини, но на този етап май не се налага... Яхвайте велосипеда и опознайте квартала, помогнете на съсед да пренесе покупките си, въртете педалите и произведете ток на определените за това места, запознайте се с нови хора, Забавлявайте се! ВЕЛОСИПЕДИРАЙТЕ! 

Коментирай

Sending ...