BMW R 50/3 от Titan Motorcycle Company е мотоциклетно произведение на изкуството
„Всички технически части трябваше да бъдат... най-доброто - модерни и семпли,“ казва Майкъл Зибенхофер от Titan Motorcycle Company. „Задното окачване обаче, нямаше нужда“. Той и Том, неговият „съотборник“ в TMC, първоначално искали да ползват рама от военното BMW R 75, без коша разбира се, но след търсене попадат на... Хер Цинк, BMW Motorrad експерт, който бързо ги разубеждава. „Металът на R 75 не е достатъчно качествен, защото моторът е правен във времена на дефицит, ползвайте всичко друго но не и такава рама“.
В резултат дуото се спира на конструкция от 1953 BMW R 50/3, което Цинк държи в склада си. „Не беше евтина, но ако купуваш евтино – купуваш два пъти,“ казва Майк. Задното окачване е елиминирано, след което започва търсене на двигател. Спират се на R 75/7 от началото на 80-те. Запазват трансмисията, карданът, главината и вилката, която получава пълно обслужване и пружини Wirth. Шините са нови, свежи спици и 18-ки и гуми Avon Mk II.
Двигателят е разпробит от 745 кубика на 1070, което се е отразило положително на тягата – вече около 70 к.с., който изискват доста от класическата Avon. Резервоарът пък е една от най-забележителните части, ръчно изработен с обем 13 литра, той е произведение на изкуството. Класическа BMW емблема със златни букви и контури, страници от гол алуминий със син кант и пачове за колената от кожа. По байкът могат да се видят също компоненти на Motogadget и Rizoma.
Разгледайте галерията, след което може да кликнете на това BMW R 5 Hommage, което е дело на самите баварци.