BMW R nineT в стила на култовото рали „Париж-Дакар“

  • Галерия от 9 снимки. Галерия от 9 снимки.
  • Напомня на серийния R nineT Urban G/S, но този на Unit Garage е дори по-класически. Напомня на серийния R nineT Urban G/S, но този на Unit Garage е дори по-класически.
  • А ето го и вдъхновението: BMW R80 G/S Paris-Dakar. А ето го и вдъхновението: BMW R80 G/S Paris-Dakar.
  • И китът, който може да си купите за да си трансформирате своето R nineT в такова. И китът, който може да си купите за да си трансформирате своето R nineT в такова.

03 Aug 2017

Байкът е преработен от италианското ателие Unit Garage, което се завежда от Фабио Маркачини, човек състезавал се в „Дакар“ с Yamaha от 1987 до 1992. Тоест Фабио поназнайва това-онова за може би най-култовото офроуд състезание в света. А за вдъхновение е ползван също култовия модел на баварцире BMW R80 G/S Paris-Dakar.

Резервоарът е очевидна промяна, Фабио заменя серийния 17-литров алуминиев съд с 30-литров пластмасов. Помпата и капачката остават оригинални, а самият резервоар е доста раличен от този на Urban G/S. „Стоковият Urban G/S е готин мотор,“ казва съдружника на Фабио, „но понеже ние не гоним масово производство, можем да си позволим да направим резервоара с 10 см по-къс. Това позволява на карача да седне по-близо до кормилото, което прави управлението значително по-приятно“.

Unit Garage може и да не целят масово производство, но все пак продават модификациите под форамта на комлект, който може да се закачи за всички модификаици на R nineT. Определено обаче седи най-добре на Scrambler с неговата 19-ичнова предна гума. Четвъртата снимка от галерията ще ви даде инфорамция какво точно съдържа китът, но от Unit Garage казват, че имате избор за ауспух от неруъждавейка или от титан. Кормилото също се предлага в два варианта: ‘Ergo’ или ‘Comfort’, които се различават по извивката и съответно височината. 

Много практичен и интересен!