Българският Sin R1 вече е с интериор в стил “Pagani”, дело е на Vilner

  • Галерия от 14 снимки. Галерия от 14 снимки.

28 Aug 2017

В случай, че не знаете, Sin е българска компания за супер коли, която тръгва от Русе и записа прилични резултати в състезателния GT4 клас. Шосейките и не се различават особено от състезателните версии, като оттам идва и слогана на компанията „From racing to the road“, конструкцията е тръбна, а по-голямата част от колите се правят от карбон в Русе. Що се отнася до моторите, те са Chevrolet V8 с обем 6,2 или 7 литра (LS3, LS7 и LS9), мощността достига до 650 коня, а цените започват от около 180 000 евро. Наскоро дори TopGear Великобритания караха колата и споделиха мнението си, което е доооста положително, сравняват го с Ferrari 488 (кликнете на тези два Sin-a за материала на TG).

 

Това, което е ново е интериорът, който е мнооого по-дoбър и има защо. Росен Даскалов, основателят на Sin Cars, в крайна сметка решава да се довери на Vilner, в резултат на което кокпитът на R1 изглежда много по-прецизно направен отпреди. Карбоновите елементи все още се правят от самите Sin, но всичко останало облечено в кожа и алкантара е дело на Vilner. Супер готин детайл е например е българският трибагреник поставен под козирката на таблото. Той е направен от алкантара и се вижда само ако човек се наведе.

Vilner казват в пресрелийза си, че качеството напомня на това на Pagani. „Техно-биологичната“ комбинация карбон/кожа, като например при козирката на таблото, наистина напомнят на Pagani, само карбонът не е свръх прецизно изработен, но той се прави от самите Sin. И е факт, че дизайнът и изработката на ивиците от естествения материал и алкантарата са безупречни и сега кокпитът няма нищо общо с предходния. Може да килнете на конфигуратора тук и да видите какъв беше салонът преди.

Вижте също и главите на болтовете с надпис “Sin Cars”, това може и да са малки детайли, но са доста готини и се срещат също при, да, Pagani. И още едно „да“ – далеч сме от мисълта, че автомобилите на Sin Cars се конкурират със Zonda и Huayra, но реално ако се замислите, че R1 струва десетина и повече пъти по-малко, няма и смисъл. Факт е обаче, че колите изглеждат повече от прилично, че ползват добри компоненти, че са успешни на пистата и че – вече – интериорът им е с класи по-добър отпреди. Разгледайте галерията, след което може да кликнете на тази Tesla Model S, още един автомобил с отварящи се нагоре (задни) врати, чийто салон е дело на Vilner.

Първородната Godzilla!