Ninja H2 SX е новият брутален спорт турист на Kawasaki. С компресор е и с 200 коня
Kawasaki представи най-новия член на семейство Ninja - H2 SX. И макар името да е сходно с това на супер спортния H2, новият спорт турист идва с доста разлики, като например двигателят и рамата.
Четирицилиндровата машина е с обем 998 куб. см и е снабдена с нов механичен компресор, който дава по-линейно ускорение от агрегата при H2, казват от Kawasaki. Максималната мощност е 200 к.с. при 11 000 об. мин, а пикът на въртящия момент от 138 Нм се постига при 9500. Нова е и рамата на бнайка и разбира се позицията на седене, която предполага повече удобство за дълги пътувания. Резервоарът е относително малък за такива, 19-литров, но поради подобрената консумация на мотора, би следвало да е абсолютно достатъчен.
Друго? Учудващо е, че не се предлага електронно окачване, макар че системата позволява пълни настройки. Kawasaki Ninja H2 SX излиза в две модификации, базовата SX и SX SE, като разпознаването на двете е изключително лесно. Базовата идва в черното Metallic Carbon Grey/Metallic Matte Carbon Grey, a по-така изпълнението в по-забележимия Emerald Blazed Green/Diablo Black. При базовата SX липсват допълнителните ‘cornering lights‘, стъклото е различно, а също и таблото е малко по-семпло, като моторът тежи и с 4 кг по-малко от SE. Не че бихте усетили някаква разлика.