Вижте какво ни готви BMW до 2025 г.

  • Галерия с 5 инфографики Галерия с 5 инфографики
  • Трите модулни батерии на баварците - с 60, 90 и 120 кВтч Трите модулни батерии на баварците - с 60, 90 и 120 кВтч
  • Типовете мотори и задвижване Типовете мотори и задвижване
  • Всичко в един модул Всичко в един модул
  • Електрически системи в бъдещите модели Електрически системи в бъдещите модели

06 дек 2017

BMW е сред производителите, които залагат на електрифициране и това ясно се доказва от плановете на баварците за следващите седем години.

Както виждате от схемата, след i8 Roadster BMW ще продължи да вади електрифицирани модели с пълна сила. През следващата година ще се появи плъгин кросоувър. MINI ще покаже изцяло електрическия си вариант през 2019, като през същата година ще се появят още два или три плъгин хибрида.

BMW X3 изцяло на ток ще бъде реалност през 2020 г. Истинската вълна от електрически машини обаче ще се случи от 2021 г., когато ще видим изцяло ново поколение разработени специално за движение на ток автомобили, водени от серийния iNext. Това ще са девет изцяло електрически автомобила до 2025 г.

В същото време ще продължи представянето на плъгин хибриди и конвенционални модели. Автомобилите, разработени върху платформата на компанията след 2021 г., ще могат да се поръчат с ДВГ, като плъгин хибриди или като изцяло електрически.

От таблицата научаваме и как ще изглежда модулната батерия на BMW. По всяка вероятност тя ще се предлага в три варианта – с капацитет от 60, 90 и 120 кВтч, способни на максимален пробег (в зависимост от модела) от 450, 550 и 700 км.

Масовите модели с предно предаване ще имат над 100 кВт (136 к.с.), а тези със задно – над 200 кВт (272 к.с.). Спортните модели ще могат да се поръчат с двойно електрическо задвижване с по два мотора, произвеждащи 272 к.с. всеки и позволяващи спринт до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди.

 

Коментирай

Sending ...