Интериорът на този Rolls-Royce Phantom Drophead е правен в България от Vilner
Случаят обаче не е аналогичен с този с хърватския производител на супер коли Rimac. За тях Vilner изработва целия сало на всяка електрическа фурия в България, в ателието си в София, включително и на най-новото творение на Мате Римак, което разполага с 1914 коня.
В конкретния случай става въпрос за „доработка“, както някой наричат подобни процедури, макар че и това определение не е точно. Въпросният Rolls идва в ателието след 10 години сериозна употреба, които ясно личат от уморения салон. Без значение колко стабилно е изработен той и колко качествена е кожата, десет години каране са си десет години каране, още повече, че става въпрос за Drophead – махате покрива и UV лъчите безпощадно атакуват дървото в салона.
Мисията на Vilner: да обнови кокпита и да го направи по-добър от чисто нов. Което и прави. Реално, изработката не отстъпва по нищо на майсторството на занаятчиите в Гудууд, а новият дизайн не се отклонява от „клубната атмосфера“, която създава серийния интериор на Rolls.
Екипът на Наско Вилнер е претапицирал всеки квадратен сантиметър. Използвана е висококачествена бяла кожа с перфорирани в нея инициали ‘RR’. В официалния пресрелийз на ателието пише, че фините дупчици не са само стилистичен елемент, но и подобряват функциите подгряване и вентилация на седалките. Коланите са сменени с ленти в цвят „Череша“, като екстериора, а стелките са изработени от нулата.
Дървените елементи, които са доста сериозно количество в тази кола, също са били поизтормозени от времето. Всичко е свалено, изшлайфано, лакирано с три слоя и полирано, казват от Vilner. В информацията се уточнява също, че капакът на секцията за гюрука – онази палуба зад задните седалки, която се изработва от тиково дърво – е възстановявана в продължение на 120 часа. Сериозен труд.
Разгледайте галерията на този величествен Rolls, след което може да кликнете на този салон на Merc S 63 AMG, който Vilner направи преди време. Кокпитът е изцяло черен, като дори стелките са кожени.