Koenigsegg вади битурбо V8 наследник на Agera. Ще прави 8800 об/мин, около 1350 к.с. и ще е по-лек

  • Галерия с няколко от най-забележителните варианти на Agera Галерия с няколко от най-забележителните варианти на Agera
  • Произведената в едва пет екземпляра Agera S Произведената в едва пет екземпляра Agera S
  • Чудовищният One:1 - с еднаква маса и мощност - по 1360 съответно килограма и конски сили Чудовищният One:1 - с еднаква маса и мощност - по 1360 съответно килограма и конски сили
  • Вдигащата 457 км/ч Agera RS - с тираж от Вдигащата 457 км/ч Agera RS - с тираж от "цели" 25 екземпляра
  • Последната... Agera Final Последната... Agera Final

27 Jun 2018

Koenigsegg готви нова хиперкола, която ще бъде показана на автосалона в Женева през март 2019. Подгряването започна от днес с първата скица на задницата на наследника на Agera. Тъмното изображение е идеално за татуировка и показва гигантско задно крило, още по-епичен дифузьор, много отвори за охлаждане и екстремно широки гуми. Дотук знаем, че новият модел ще се придържа към схемата на Agera - битурбо V8 с централно разположение, без хибридна система. Мощността ще отива към задните колела и ще бъде близка до тази на най-бързите варианти на Agera и One:1. Агрегатът ще бъде олекотен и подсилен, с малко по-висока мощност - вероятно около 1350 к.с. - по-лек с около 20 кг и развъртащ се до около 8800 об/мин, изцяло алуминиев. Колата ще е изцяло от въглеродни влакна и няма да е GT купе като Regera, а по-скоро състезателна машина за нормални пътища… Звучи адски изкушаващо!

 

Първородната Godzilla!