Bugatti таксува 36 хил. лв. за смяна на масло на Veyron, източва се през 16 пробки. Процедурата трае 27 часа. Видео

  • Галерия с 11 снимки. Галерия с 11 снимки.

20 Jul 2018

Видеото обаче не е заснето в сервизa на Bugatti, а в този на Royalty Exotic Cars, успешна фирма за отдаване на скъпи автомобили по наем, базирана в Лас Вегас. Това са същите хора, които преди месец въртяха мега мощни дрифтове (1200 коня, ако трябва да бъдем точни) с Bugatti Veyron. При това не с обикновен Veyron, а с тунингования ‘Mansory Linea Vivere’.

Сега същата кола влиза в сервиза на Royalty Exotic Cars за инспекция, поради теч на хидравлична течност от системата на активния спойлер. И понеже Bug-ът така и така ще се „разпилява“ - доста времеемка процедура при Veyron -, собственикът на REC решава, че моментът е удачен и за смяна на маслото.

Във видеото се споменава, че Bugatti извършват тази услуга срещу стабилната сума от 21 хил. долара, както и, че тя отнема 27 часа работа. Вероятно същата включва и инспекция на колата, но все пак, това са ааадски много пари и доста време.

Хюстън Кроста, собственикът на могъщия Bug и фирмата, която разполага с още 36 скъпи коли, сменя маслото с помощта на Джеси, един от механиците в сервиза. И двамата потвърждават, че смяната е доста трудна, но уточняват, че най-сложно е първоначалното разглобяване – оттам нататък било… 6 от 20, по въображаемата скала на трудност.

Хюстън също казва, че цената на Bugatti е ненормална, както и че вече, след първия опит, могат да извършат тази процедура доста по-бързо и за тройно по-малко пари. „Не казвайте на Bugatti обаче, защото ще ми падне гаранцията,“ споменава Хюстън във видеото, което вече има над 1,5 млн. гледания.

В клипа не се споменава точно какво масло наливат, но се вижда, че е с марка Liqui Moly. Кратко търсене в Google пък ни довежда до слайд от сайт със заглавие ‘Castrol recommends for your Bugatti Veyron (2005- )’, с уточнението EDGE 10W-60 и количеството 16 литра. Шестнадесет литра не са малко, като тук е удачно да кажем, че в охладителната система на Veyron циркулира 40 литра течност… С три думи, Veyron e сложен автомобил. Което отново не ни се стува оправдание за цената от 18 хил. евро за смяната на маслото, каквото и да правят допълнително механиците на Bugatti.

Гледайте видеото, след което кликнете на този Veyron ‘Mansory Linea Vivere’ тук, който ще ви отведе до материала и видеото с дрифта на същата кола, която обслужват в клипа горе.

Първородната Godzilla!