Новото Kawasaki Ninja H2 генерира 231 к.с., а боята му „зараства“ сама


27 Aug 2018

Kawasaki предизвикаха фурор с представянето на H2 през 2015-та – изглеждаща супер агресивно пистарка с компресор, 200 коня и способности да развие… над 400 км/ч. Като добавим и нелегалния за каране по шосето H2R с 300 коня, имиджът на Ninja стана още по-легендарен.

Сега японците обновяват шосейния H2, като байкът вече генерира 231 к.с. при 11 500 об/мин и 142 Нм при почти идентичните 11 хил. оборота. По-високите цифри са дошли след промяна на формата на въздушния филтър и на системата за всмукване, по-добрите свещи и новото ECU. Които обаче, не са повлияли на разхода на гориво спрямо стария H2, като моторът изпълнява и еко нормите EU4.

Технически промени има и по спирачките. Старата Brembo M50 система е сменена с нови апарати Stylema, които се охлаждат по-добре и работят с 330-милиметрови дискове отпред. Отзад дискът е един, 250 мм. Що се отнася до масата, 2019 Ninja H2 тежи 216 кг, докато Carbon изпълнението, което идва с по-сериозен ауспух, тежи 238 кг.

Какво още? Нов TFT дисплей с 4 „стила“ на показване на информация, която вече включва и ъглите на наклоняване, благодарение на Bosch IMU интерфейса. Последно, Kawasaki боядисват новата Ninja с ‘Highly Durable’, която има способността да се самолекува от дребни драскотини. Процес, който може да отнеме и до седмица.

Фенове сме! A вие?