Официално: Новият Mercedes-Benz GLE, вече с реални снимки и то много

  • Галерия с 21 снимки Галерия с 21 снимки

12 Sep 2018

Mercedes най-накрая официално показа новото поколение GLE, без да пропусне да изтъкне, че предшествениците му са на пазара още от 1997 г. Но за разлика от тогава, когато ML, известен още като М-класата, беше почти самотен войн, днес в класа ври и кипи, а конкурентите носят имена като BMW X5, Range Rover Sport, Volvo XC90, Audi Q7, Porsche Cayenne. Някои от тях предлагат до седем места, така че Mercedes е готов със същото. Плюс 825-литров багажник, който може да се разгърне до 2055 литра. Това са много бири!

Опциите са в списък с размерите на енциклопедия “Британика”, като включват офроуд пакет, който общо взето има доста по-ясна представа за околния терен в сравнение с шофьора. Ще изброим само някои от останалите: Active Distance Assist Distronic, Active Stop-and-Go Assist, Active Steering Assist, Active Distance Assist, Active Brake Assist, Active Blind Sport Assist с предупреждение при потегляне. Някои от тези работят и в съчетание с ремарке… Чухте ли? Колата паркира само и с ремарке!

На борда работят двата 12,3-инчови дисплея на системата MBUX. Следващото поколение на системата за гласов контрол на GLE също е тук, задейства се, когато кажете “Хей, Mercedes”. Картите на навигационната система са изумителни, а GLE наистина знае къде точно се намирате в момента по-добре от всяка друга навигационна система в света. Компанията твърди, че кросоувърът използва изкуствен интелект, за да управлява функциите си - например инфоразвлекателната система предусеща каква музика ще искате да слушате в момента. Ако често звъните на майка си във вторник вечер, GLE ще ви предлага да звъннете по същото време следващия вторник. Ако редовно пускате радиото две минути преди новините, колата само ще може да го прави, като се съобразява с вкусовете ви. Така че купете си GLE и майка ви ще ви обича повече. Сега кажете, че германците не мислят за всичко…

Както вече ви казахме, “базовият вариант”, поне засега, е GLE 450 с EQ Boost, т.е. 48-волтова система, която да осигурява напълно плавно разгръщане на мощността. Двигателят разполага с 367 к.с. и 500 Нм. Серийната 48-волтова електрическа мрежа с интегриран стартер-генератор за кратко (в режим Boost) ще добавя 22 к.с. и 250 Нм допълнително. На борда винаги ще работи автоматичната трансмисия 9G-Tronic. AMG модификациите ще са три: GLE 53 с 435 к.с. и 520 Нм, GLE 63 и 63 S. В 63 ще работи познатият 4-литров битурбо V8 с 571 к.с. и 750 Нм (612 коня и 850 Нм в S изпълнението).

Опционалното окачване E-Active Body Control е нещо, което не познаваме до този момент - всяко колело може да бъде управлявано независимо от останалите по електронен “революционен” път. Освен това иновативното окачване позволява „разклащане“ на каросерията в моментите, когато гигантът е заседнал в някоя кал.

Не сме и очаквали нещо по-малко от Mercedes…

 

 

Първородната Godzilla!