Гневен собственик на BMW 750i описва повредите на новото си G11 така
Ядосан собственик на актуалното поколение BMW G11 от Естония е намерил забележителен начин да си води сервизната книжка - с едри букви описва дефектите по вратите на лимузината, така че всеки може да им се “полюбува”.
Без да имаме каквато и да е представа защо въпросната Серия 7 е в сервиза толкова често трябва да признаем, че списъкът е доста голям за кола на две години с пробег 54 000 км и цена от 122 700 евро. Дали става въпрос за злощастен единичен случай, за сериозни проблеми по един от най-престижните модели на марката или за немарливост от притежателя, вероятно тепърва ще се изяснява.
Пълният списък (дотук) изглежда така:
Цената като нова беше 122 700 евро и за тези пари получавате:
18 000 км - поправка на вентилацията на шофьорската седалка
20 000 км - повреда и ремонт на панорамния покрив
23 205 км - смяна на маркучите на охлаждането на турбото
27 312 км - смяна на термостат и поправка на освежителя на въздуха в купето
30 000 км - смяна на управляващия модул за шофьорската седалка и поправка на освежителя на въздуха в купето
40 000 км - повреда на арматурното табло
45 500 км - повреда и смяна на двигателя
50 000 км - повреда и смяна на волана
52 000 км - силни вибрации и тракане в интериора
52 750 км - неточна работа на всички сензори
54 082 км - грешка в окачването, дефектен компресор
54 082 км - дефект и смяна на маслените маркучи на двата турбокомпресора
На предната дясна врата пък има послание към производителя и естонския му дилър: "Под предния капак трябва да има 450 коня, но всъщност има само един, който едва работи.”