Гневен собственик на BMW 750i описва повредите на новото си G11 така

  • Галерия с 3 снимки Галерия с 3 снимки

03 Nov 2018

Ядосан собственик на актуалното поколение BMW G11 от Естония е намерил забележителен начин да си води сервизната книжка - с едри букви описва дефектите по вратите на лимузината, така че всеки може да им се “полюбува”.

Без да имаме каквато и да е представа защо въпросната Серия 7 е в сервиза толкова често трябва да признаем, че списъкът е доста голям за кола на две години с пробег 54 000 км и цена от 122 700 евро. Дали става въпрос за злощастен единичен случай, за сериозни проблеми по един от най-престижните модели на марката или за немарливост от притежателя, вероятно тепърва ще се изяснява.

Пълният списък (дотук) изглежда така:

Цената като нова беше 122 700 евро и за тези пари получавате:

18 000 км - поправка на вентилацията на шофьорската седалка

20 000 км - повреда и ремонт на панорамния покрив

23 205 км - смяна на маркучите на охлаждането на турбото

27 312 км - смяна на термостат и поправка на освежителя на въздуха в купето

30 000 км - смяна на управляващия модул за шофьорската седалка и поправка на освежителя на въздуха в купето

40 000 км - повреда на арматурното табло

45 500 км - повреда и смяна на двигателя

50 000 км - повреда и смяна на волана

52 000 км - силни вибрации и тракане в интериора

52 750 км - неточна работа на всички сензори

54 082 км - грешка в окачването, дефектен компресор

54 082 км - дефект и смяна на маслените маркучи на двата турбокомпресора

На предната дясна врата пък има послание към производителя и естонския му дилър: "Под предния капак трябва да има 450 коня, но всъщност има само един, който едва работи.”

Първородната Godzilla!