Кампания “More is more” на Infiniti QX60 спечели злато на престижния конкурс IAB MIXX AWARDS 2018


24 Nov 2018

Прес съобщение от Infiniti

Комуникационната кампания “More is more” на Infiniti QX60 спечели злато на престижния международен конкурс за дигитален маркетинг IAB MIXX AWARDS 2018. В петък вечерта на официална церемония в Sofia Event Centre проектът беше отличен с награда за най-добра кампания в категория „Effective use of data”. “More is more” е част от маркетинговата стратегия на бранда за представяне и налагане на луксозния 7-местен SUV Infiniti QX60 и се изпълнява от рекламна агенция Proof. Основната идея в кампанията е, че клиентите, които купуват автомобили в този сегмент, предпочитат да получават максималното за парите си – повече сигурност, повече комфорт, повече лукс, повече опции за подпомагане на шофирането и паркирането, повече пространство, повече динамика на шофиране, повече забавление, повече ефективност. Всички тези желания се събират в един модел – QX60. Кампанията е насочена към бизнес клиенти с цел заявки за тест драйв в най-голямата платформа за бизнес контакти LinkedIn. Сегментирането и таргетирането се подпомага от официалния партньор на LinkedIn у нас Httpool.

Много практичен и интересен!