Внушителна галерия и първи отзиви за новото BMW Серия 3


12 Dec 2018

В автомобилния свят има едва няколко такива модела - Golf, S-class, Range Rover, 911. И BMW 3. Коли, по които в продължение на десетилетия всички конкуренти сравняват напредъка си. Затова появата на ново поколение на всяка от тези икони в съответния клас се следи с огромно нетърпение. През изминалите дни някои от най-големите медии в света имаха възможност да се докоснат за първи път до колата преди по-късно през 2019 тя да стигне до пазарите по света.

Оценките, очаквано, са предимно положителни и варират от “най-добрата кола в света” на Autocar до “Супер е, но не толкова голяма стъпка пред конкурентите, колкото сме очаквали” на TopGear.com.

Както ще видите от забележителната галерия, едно от най-хубавите качества на Серия 3 е, че дизайнерите са успели да я направят различна от по-големите модели на компанията и са избегнали copy/paste метода на Audi за налагане на една и съща матрица в различни мащаби.

В същото време първите тестове докладват за  прекалено твърдо окачване. Има ли изненадани? 4-цилиндровият дизел в 320d пък е определен като малко груб, макар и тих. Интериорът явно губи точки от A4 и C-класата, което обикновено е въпрос на субективно усещане, така че бихме предпочели да се изкажем по темата, когато получим възможност за личен досег до новата тройка.

Във всеки случай всички ревюта са категорични, че новото 340i, което встъпва в пряка битка с S4 и C43, е маниакално добра машина. Още повече: тестът му е бил на писта и двойното предаване явно го е издържало с отличен.

При появата си Серия 3 идва с три двигателя: 330i се задвижва от 2-литров 4-цилиндров мотор с 258 к.с. и 400 Нм, а 320d е с новия 2-литров дизел със 190 к.с. и също 400 Нм. 340i осигурява 374 к.с. и 500 Нм, а през лятото с интерес се очаква 330e, който с помощта на 12,2-киловатчасова батерия ще осигурява по-добро ускорение от бензиновия 330i, но в същото време ще предлага движение на ток до 50 км за по-чисти градове.

А сега разгледайте богатата галерия отгоре.

 

Сбогом V10!