Това BMW 507 е било на Елвис Пресли, карано е с отпечатъци от целувки по калниците, както и с Chevy V8…


29 Dec 2018

Елвис Арън Пресли, известен със заслуженото си прозвище Кралят на рока. Каквото и да напишем за него ще е малко. Пишем обаче за това BMW 507, което перфектно подхожда имиджа на музикалната икона и което той е притежавал за кратък период, докато е бил в казармата. Кола с доста разнообразна и любопитна история. Елвис е бил базиран в Германия. Представете си само, Елвис Пресли, Кралят на рока, в бяло BMW 507, покривът е свален. От модела са произведени едва 250 броя, гледката със сигурност е била забележителна.

Колата е с номер на шасито #70079 и е произведена през 1957-ма. Карана е от легендата Ханс Щук, била е собственост на BMW, изпълнявала е службата на тестови автомобил, била е експонат на изложението във Франкфурт, в Лондон и Торино, участвала е и в немски филм… Екземпляр с доста богата история.

И доста изстрадал. Първоначално автомобилът е бил бял. Доста подходящ цвят в които фенките на Елвис буквално впивали устни и оставяли отпечатъци с червило по калниците. Елвис пребоядисал колата в червено. В последствие това BMW 507 сменя няколко собственика, попада в САЩ, където е силно модифицирано. В даден момент колата дори получава Chevy V8 под предния капак. Ползвана е като състезателна, има няколко удара, рамата е рязана на две и заварявана, пребоядисвана е най-малко три пъти…

Докато не попада в ръцете на експертите BMW Group Classic, които се заемат с пълната реставрация на това уникално парче от автомобилната и не само история. Две години труд и резултатът е налице.

Гледайте видеото от детайлното възстановяване, след което си пуснете и видеото на Petrolicious, което показва 507-цата на Елвис в пълния и блясък. А след това, задължително(!) кликнете и на това BMW 507 тук долу. То е било притежание на единствения и неповторим Джон Съртис, единственият човек печелил Световната титла, както с мотоциклет, така и с автомобил. Историята на неговото 507 е супер интересна, не е позната в България и си заслужава да бъде научена.

Сбогом V10!