Ето това е вот на доверие: Льоклер получи 5-годишен договор с Ferrari

  • Отдавна не бяхме чували за 5-годишен договор. Ferrari определено иска да задържи 22-годишната си звезда Отдавна не бяхме чували за 5-годишен договор. Ferrari определено иска да задържи 22-годишната си звезда
  • Договорът на Фетел изтича в края на 2020 и според слуховете няма да бъде подновен Договорът на Фетел изтича в края на 2020 и според слуховете няма да бъде подновен
  • Льоклер спечели две победи през сезон 2019 и събра 24 точки повече от Фетел Льоклер спечели две победи през сезон 2019 и събра 24 точки повече от Фетел
  • Пилотът има едва два сезона в спорта зад гърба си - първият беше със Sauber през 2018 Пилотът има едва два сезона в спорта зад гърба си - първият беше със Sauber през 2018

25 Dec 2019

Шарл Льоклер подписа нов 5-годишен договор с Ferrari до края на сезон 2024. Освен че такава стъпка показва огромното доверие на Скудерията към 22-годишния пилот, тя неминуемо повдига и въпроса за мястото на Себастиан Фетел в отбора. 4-кратният световен шампион с Red Bull изглежда постепенно изгуби мястото си на водещ пилот в отбора и то точно в спорните състезания от тази година. В същото време слуховете, че Ferrari смята да привлече Люис Хамилтън от 2021 ни връщат в епохата преди Шумахер, когато Черните кончета за последно имаха двама равнопоставени пилоти.

Засега обаче сигурно е само това, че Льоклер ще остане в Скудерията до края на сезон 2024, а Фетел още не е получил предложение за след края на сезон 2020.

През изминалия сезон Льоклер дойде в отбора като съотборник на безспорния номер 1 за екипа Себастиан Фетел. Роденият в Монако младеж обаче не се остави да потъне в сянката на Фетел и спечели две състезания (“Спа” и “Монца”) и седем първи позиции в сравнение с едно състезание и две първи позиции за Себастиан. Льоклер завърши с 24 точки пред именития си съотборник.

Очакванията пред Льоклер не са малки и пилотът тепърва ще трябва да докаже, че той е този, който да добави нова пилотска титла - първа след тази на Кими Райконен от 2008 г. Нещо, което по една или друга причина не успяха да направят нито Фернандо Алонсо, нито Себастиан Фетел.

 

Много практичен и интересен!