Това BMW 750i Executive струва 40 хил. лв., с 11 хил. по-малко от чисто ново Серия 1. Кое бихте взели?

  • Галерия с 20 снимки. Галерия с 20 снимки.

26 дек 2019

Решения, решения… Това прекрасно BMW 750i Executive E38 или 118i F40? Първото е произведено през 2001-ва година, на 18 г., а другото е чисто ново. Яката Серия 7 се задвижва от 5,4-литров V12 с 324 к.с. и е на 124 хил. км, а „единичката” е с… 3 цилиндъра, 140 к.с. и потенциално нулев километраж. Е38-мицата се продава за 19 500 евро през Autoleitner, което е почти 40 хил. лв., докато стартовата цена на F40-ката е 51 700 лв или с около 11 хил. повече.

Въпросът е ясен, често ви задаваме подобни, но отговорът не е толкова ясен. Именно затова продължаваме да ви поставяме пред подобни „дилеми”. Голям и стар автомобил с V12 или чисто нова и доста по-компактна кола с гаранция? Очакваме отговорите ви с обосновка с голям интерес.

А след, като разгледате галерията и прецените кое бихте взели, може да кликнете на това е BMW ‘M7’: прекрасно Е38 с 4,9-литров V8 от M5 E39 и 438 коня на колелата.

Коментари
  • Георги Николов
    Стара кола с V12 изпбщо не бих се замислил защото за 300 000 км единичката е тотал щета а на 12ката и се сменя веригата и е готова за минимум още толкова лесен избор !
  • Бобанов

    Бобанов
    27 дек 2019 - отговори

    Първо тая седмица дава доста сериозен разход от бензин. Данаци. Застраховки.консумативи. Сметнато в километри и пари всики Нормален би избрал еденичката
  • боце

    боце
    27 дек 2019 - отговори

    Старата и масивна кола, когато е добре поддържана, може да изкара много повече от съвременните еднодневки. Даунсайзинги и астмацити с по 3 цилиндъра се правят за 200к пробег и на кофата, за да се редим за нова. Освен това колкото повече електроника и "асистенти", толкова повече проблеми :)
Коментирай

Sending ...