Opel Insignia GSi получи фейслифт, който намали мощността с 30 коня...

  • 20 снимки с Insignia GSi фейслифт 20 снимки с Insignia GSi фейслифт

10 Jan 2020

Извинете ни, че може би сме старомодни, но някак си разбираме думата "фейслифт" почти като “подобрение” - дали визуално или механично, но някаква стъпка напред в развитието. Точно тези ни схващания малко ни объркват по отношение на обновения Opel Insignia GSi.

Машината се появи току-що по време на изложението в Брюксел и показа новия си 2-литров турбо бензинов мотор. Тук идва и уловката - сега максималната мощност е 230 к.с., а преди фейслифта беше 260 к.с. Ясно е, че всичко това е следствие на емисионните стандарти, но пак не ни звучи логично по-новият модел да е толкова по-слаб от предшественика си. Да не говорим за времената, когато Insignia OPC имаше 300+ коня и V6 мотор.

Нова е автоматичната трансмисия, която сега има девет предавки. Тягата отново достига до четирите колела, което е добра новина. Нямаме данни за динамиката, но предполагаме, че в най-добрия случай ускорението от място до 100 км/ч ще отнема малко над седем секунди, колкото беше и преди фейса.

А визуално, точно както и при нормалните версии на Insignia, ще ви трябва лупа и доста свободно време, за да откриете разликите. Предполага се, че трябва да са някъде в предната част, особено около решетката, но ние изгубихме търпение да ги търсим.

Лукс от Китай!