Топ 5 стари BMW-та, които си струват парите
![](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/c3f32ceb37b5743b1e5788e2c7c1d9db-96x72.jpg)
![5. E9 3.0 CS: Да не се бърка с E90 320d. E9 с каросерия от Karmann и до днес е символ за семплата красота на баварската марка. Първата “шестица” е рядко срещана птица, дори да не говорим за култовата версия 3.0 CSL, а цените повече никога няма да падат](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/1d1e14b0ba351d4541a2bfeeabf81459-96x72.jpg)
![4. E30 M3: Първото M3 във времена много преди да се появи означението M4. Класика, откъдето и да я погледнете и прекрасна инвестиция, стига да намерите читав екземпляр. Цените започват от смешни пари и могат да надхвърлят тази на актуалното M2](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/11996e33e9c9b9d095e6ed92c6ec0f31-96x72.jpg)
![3. Серия 7 E38: Последното 7, която беше балансирано между спорт и лукс. Оттук нататък BMW започна да обръща прекалено внимание на етикета “лимузина” и неслучайно Франк Мартин започна да кара само A8… Истински запазени екземпляри се намират трудно](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/6ef81c6ca4bcc64d55965a651ac5c025-96x72.jpg)
![2. E31: В епохата на даунсайзинг и трицилиндрови BMW-та е трудно да си представим, че през 90-те 850 CSi се продаваше с атмосферен V12 в комбинация с ръчна кутия. Направени са само 1510 екземпляра, което го превръща в колекционерски шедьовър](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/88c281a118825fce3b3a71f3110dcd24-96x72.jpg)
![1. E39 M5: Първото M5 с V8 доведе до гражданско неподчинение и падането на няколко малки монархии в края на 90-те. Още преди да се появи на старо (има оферти от 40 хил. лв.), колата вече беше квартална легенда, благодарение на участието си в NFS HP 2](https://dizzyriders.bg/uploads/thumbs/gallery/2020-04/fc52c8c5fdd5701f4f7487afbd6bb8c5-96x72.jpg)
Добре, признаваме, че дадохме този материал в ръцете на най-големия почитател на баварците в офиса, така че очаквайте напълно субективна класация, която няма нищо общо със здравия разум. Освен това сме наясно, че – дори да искат – повечето любители на марката не могат да си купят M1 или 2002 Tii, затова даваме три по-достъпни алтернативи… Плюс една-две истински редки автомобилни екзотики от Бавария за цвят. Приятно разглеждане и не пропускайте да споделите и своите виждания за инвестиционно най-подходящи BMW-та.
Най-достъпният хибриден SUV?