Топ 5 стари BMW-та, които си струват парите

  • 5. E9 3.0 CS: Да не се бърка с E90 320d. E9 с каросерия от Karmann и до днес е символ за семплата красота на баварската марка. Първата “шестица” е рядко срещана птица, дори да не говорим за култовата версия 3.0 CSL, а цените повече никога няма да падат 5. E9 3.0 CS: Да не се бърка с E90 320d. E9 с каросерия от Karmann и до днес е символ за семплата красота на баварската марка. Първата “шестица” е рядко срещана птица, дори да не говорим за култовата версия 3.0 CSL, а цените повече никога няма да падат
  • 4. E30 M3: Първото M3 във времена много преди да се появи означението M4. Класика, откъдето и да я погледнете и прекрасна инвестиция, стига да намерите читав екземпляр. Цените започват от смешни пари и могат да надхвърлят тази на актуалното M2 4. E30 M3: Първото M3 във времена много преди да се появи означението M4. Класика, откъдето и да я погледнете и прекрасна инвестиция, стига да намерите читав екземпляр. Цените започват от смешни пари и могат да надхвърлят тази на актуалното M2
  • 3. Серия 7 E38: Последното 7, която беше балансирано между спорт и лукс. Оттук нататък BMW започна да обръща прекалено внимание на етикета “лимузина” и неслучайно Франк Мартин започна да кара само A8… Истински запазени екземпляри се намират трудно 3. Серия 7 E38: Последното 7, която беше балансирано между спорт и лукс. Оттук нататък BMW започна да обръща прекалено внимание на етикета “лимузина” и неслучайно Франк Мартин започна да кара само A8… Истински запазени екземпляри се намират трудно
  • 2. E31: В епохата на даунсайзинг и трицилиндрови BMW-та е трудно да си представим, че през 90-те 850 CSi се продаваше с атмосферен V12 в комбинация с ръчна кутия. Направени са само 1510 екземпляра, което го превръща в колекционерски шедьовър 2. E31: В епохата на даунсайзинг и трицилиндрови BMW-та е трудно да си представим, че през 90-те 850 CSi се продаваше с атмосферен V12 в комбинация с ръчна кутия. Направени са само 1510 екземпляра, което го превръща в колекционерски шедьовър
  • 1. E39 M5: Първото M5 с V8 доведе до гражданско неподчинение и падането на няколко малки монархии в края на 90-те. Още преди да се появи на старо (има оферти от 40 хил. лв.), колата вече беше квартална легенда, благодарение на участието си в NFS HP 2 1. E39 M5: Първото M5 с V8 доведе до гражданско неподчинение и падането на няколко малки монархии в края на 90-те. Още преди да се появи на старо (има оферти от 40 хил. лв.), колата вече беше квартална легенда, благодарение на участието си в NFS HP 2

23 Apr 2020

Добре, признаваме, че дадохме този материал в ръцете на най-големия почитател на баварците в офиса, така че очаквайте напълно субективна класация, която няма нищо общо със здравия разум. Освен това сме наясно, че – дори да искат – повечето любители на марката не могат да си купят M1 или 2002 Tii, затова даваме три по-достъпни алтернативи… Плюс една-две истински редки автомобилни екзотики от Бавария за цвят. Приятно разглеждане и не пропускайте да споделите и своите виждания за инвестиционно най-подходящи BMW-та.

 

Първородната Godzilla!