Bugatti Divo: За нов цвят се чака 4 месеца. Вижте какви опции избират платилите по 5 млн. евро за колата

  • Трицветни седалки? Ефектни са, но не е толкова просто. Bugatti се нуждае от няколко месеца за сериозни промени по интериора Трицветни седалки? Ефектни са, но не е толкова просто. Bugatti се нуждае от няколко месеца за сериозни промени по интериора
  • Дори само ново цветово решение отнема около четири месеца Дори само ново цветово решение отнема около четири месеца
  • Едва 40 екземпляра ще бъдат произведени. Те са отдавна продадени, като едно от условията е било съответният клиент вече да притежава Chiron Едва 40 екземпляра ще бъдат произведени. Те са отдавна продадени, като едно от условията е било съответният клиент вече да притежава Chiron
  • Искате нов карбонов интериор? Дизайнерите на Bugatti може да забавят колата с цяла година Искате нов карбонов интериор? Дизайнерите на Bugatti може да забавят колата с цяла година
  • Най-често клиентите поръчват семейни гербове или флаговете на страните си Най-често клиентите поръчват семейни гербове или флаговете на страните си

07 May 2020

Bugatti се подготвя да достави първите екземпляри Divo. Компанията съобщава, че близо 70% от клиентите избират спецификации извън каталога на компанията, което от Bugatti наричат “клиентите мечтаят с нас”. Окей. Не е изключено, при положение, че си платил 5 млн. евро преди да започнеш да мечтаеш.

Bugatti определя опциите като “безкрайни”. Всеки клиент отива в завода в Молсайм, където специализиран екип от дизайнери превръща идеите на платежоспособния клиент в реалност, като основната цел на дизайнерите вероятно е да обяснят защо златна повърхност и диаманти по волана не са добра идея и да насочат ума на клиентите в по-разумна и елегантна посока.

DizzyRiders.bg тества Bugatti Chiron:

 

“Някои клиенти знаят точно какво искат, разказват от Bugatti, докато с други работим в тясно сътрудничество, за да стигнем до предложения и идеи.”

Най-често на дизайнерите се налага да вмъкват в Divo семейни гербове, знамена или лични лога. Повечето клиенти държат да получат и чифт куфари в духа на колата.

Макар почти всичко да е позволено, Bugatti не позволява промени в областта на сигурността и определено не позволява промени по емблемите на марката.

Повечето клиенти са наясно какво искат, защото притежават поне един Chiron, така че вече са минавали веднъж през процеса по индивидуализиране на новото си Bugatti. Всяко искане си има цена и тя не е само финансово изразена. Индивидуалните искания се изработват бавно и внимателно. Нов цвят отнема четири месеца - от проектирането, проверката на компютър и на реални прототипи, а след това сложния процес по боядисване и лакиране. Още по-зле е с нов вид кожа за интериора - това може да отнеме до девет месеца. 

Резултатът от всичко това е, че на света няма да има две еднакви Divo. А това звучи доста хубаво. Bugatti разкрива, че колекционерите от Азия обикновено се ориентират към необичайни цветове, европейците са далеч по-консервативни, а американците и колекционерите от Близкия изток държат на екстравагантни комбинации от материали и цветове - както в интериора, така и отвън.

В галерията може да видите няколко от готовите Divo. Припомняме, че Divo е “по-пилотска” версия на Chiron. Мощността на 8-литровия W16 мотор е запазена на 1500 к.с., но промени по окачването и аеродинамиката позволяват по-агресивно управление в завои. Максималната скорост също е свалена заради промените по аеродинамиката - тя е “едва” 380 км/ч. Bugatti ще произведе само 40 екземпляра.

 

Първородната Godzilla!