Това BMW M3 e като чисто ново и се продава. С малки бъбреци е, искат му 120 хил. лв.


28 Apr 2021

Имате проблем. Искате BMW M3, но новото не ви харесва, най-вече заради големите бъбреци. И защото нямате 160 500 лв., отколкото започва актуалното поколение G80, което ви представихме във видео (клик тук или долу, ако не сте го гледали).

Възможно решение? Оглеждане за автомобил от предходната 5-та генерация F80. Колите от него са е с над 100 кг по-леки, с муцуна, която почти не поляризира мненията – генерира предимно изказвания в духа на „Страхотно е!“ -, а двигателят е в известна степен същият. И нещо много важно – скоростната кутия е 7-степенна DCT, за разлика от 8-степенния класически автомат на новото М3, към който са адресирани повечето критики на 6-тата грация.

Вторият ви проблем тогава обаче е, че се съмнявате в състоянието на колите, изскачащи ви след филтриране в търсачките за карани возила. Чудите се колко газ им е давано, как са гледани и дали това „перфектно състояние“, което виждате не е всъщност 3 автомобила, сглобени в един, като „Волтрон“.

Тук се намесва екипът ни, с предложение, което може да ви отърве поне от втория проблем. Представяме това 2018 BMW M3 F80, в което вярваме, както голден ретривър се доверява на дългогодишния си стопанин. Екземплярът ни е много познат, снимахме го преди около 2 години, епизода ‘Fake Taxi’, и е сред последните произведени от това поколение. А това винаги е добре, защото при тези серии обикновено са изгладени всичките им „детски болести“.

Познаваме добре и грижовността на актуалния му 1-ви собственик, който отговори с „Не знам, нямам представа. По-добре да не смятам…“ на въпроса ни „Колко си вложил в колата си дотук?“. И това не са разходи за ремонти, а за поддържане на топ състояние и добавяне на някои други глезотийки, които правят този автомобил наистина уникален.

Цветът е готиния ‘Austin Yellow’, защитен с PPF фолио, а модификацията е (заводски) по-обикновената с 431 к.с. и 550 Нм, които обаче са предостатъчни за да ви доставят сериозно удоволствие. И ускорение от 0-100 км/ч за 4,1 секунди. Плюс неповторимото усещане от смяната на тази кутия.

Конкретният екземпляр обаче, е снабден с уникални добавки, някои от корито присъщи за Competition. Такива са предния сплитер, праговете, а отзад - черните накрайници на изпускателната система, а също и черната емблема M3 на капака. Comp са и коланите вътре, а там ще видите и останалите специални работи. Много карбон под формата на оригинални M Performance части, а тавана е облицован с Алкантара в същия ‘Sonoma Beige’ цвят, като кожата на седалките. Тази модификация е направена в ателието на Vilner, където дори са тапицирали и централното огледало.

Ако обърнете внимание дори ще видите, че собственикът, чието име няма да кажем (започва с „М“, тематична буква, и завършва на „илен“, човек с отношение към марката и седящ зад BMW Fans Bulgaria), не е отлепил синьото заводско защитно фолио от праговете и платформата за левия крак. Изумително е как 3-годишна кола, която се кара редовно, може да изглежда така.

На въпроса защо не я специфицира с керамични дискове, човекът отговори „Първо, защото няма да карам на писта“, което и до ден днешен не е направил, и второ „Проучих колко струва подмяната им – 10 500 лв. за един преден диск, задните са по-евтини, около 9500 на парче“… Конкретните метални дискове са сменени преди около две седмици, като там цената им е грандиозно по-малка, под 700 лв. на парче.

Та, ако наистина сериозно се интересувате от подобен автомобил, си заслужава да разгледате този. Още повече, че е в гаранция до 04.2023, до когато е в сила и техническия преглед, а пълното каско (което включва и защитното фолио!) и ГО са 04.2022. Повече за оборудването, като кодове, може да научите от обявата, която ще отворите ако кликнете тук или на снимката с текста.

 

 

Фенове сме! A вие?