BMW обнови iX3 само година след началото на производството


11 Aug 2021

BMW представи обновения iX3. Може да ви се стори странно, защото колата беше представена едва миналата година, но в света на електромобилите трябва бързо да се променяш, ако искаш да оцелееш. Външността е слабо променена – монтирана е по-голяма предна решетка (не са дискусионните бъбреци от Серия 4, спокойно), има и нови фарове (опционално дори лазерни), както и по-стилни джанти (19-ки и 20-ки). Готин детайл е, че М пакетът вече е стандартен – той добавя по-спортна външност.

 

Интериорът, както може да очаквате, е пипнат най-много. Сензорният екран вече е 12,5-инчов, като зад волана продължава да работи 12,3-инчов монитор. Централната конзола е обновена, има и нов скоростен лост със симпатични сини акценти.

Батерията и задвижването обаче не са различни. 74-киловатчасовата батерия осигурява пробег до 460 км, а електромоторът все така има 286 к.с., които отиват изцяло към задните колела в духа на добрите стари BMW-та. Засега баварците не предлагат вариант с двойно предаване, но според слуховете това ще стане при следващото обновяване на модела.

Няма промени и при скоростта на зареждане, като iX3 предлага съвсем адекватно (но далече от върховите в индустрията) поддържане на 150-киловатови станции, което позволява зареждане до 80% за точно 30 минути. На технологичния фронт откриваме задължителните системи за автоматично спиране в случай на опасност, адаптивен круиз контрол, система за следене на светофарите, както и готиния асистент за създаване на коридор за линейки и пожарни.

Обновеното iX3 започва да се произвежда този септември и в Германия ще струва от 67 300 евро.

 

 

Сбогом V10!