Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...

  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...
  • Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части... Pagani Huayra Pearl вече не е толкова лъскава... Съществуващата в една единствена бройка кола вече съществува на части...

21 юли 2016

Първо супер редкият Koenigsegg One:1 бе потрошен, а сега и Pagani Huayra Pearl. За разлика от струващия 12 млн. лв. шведски супер автомобил, Pagani-то не е направено седем пъти, а само веднъж. Това е (или бе) единствената такава кола на нашата планета.

Не се съмняваме, че ще бъде възстановена от хората на маестро Хорацио, срещу сеееееериозна сума пари, защото това не е шаси, което може да се обяви за „тоталка“ току-така. Стига да не е засегната карбо-титаниевата носеща конструкция, всичко ще бъде изградено наново.

Въпреки, че Pearl реално е базирана на „обикновената“ Huayra (доколкото едно Pagani може да бъде обикновено), колата е проектирана в продължение на повече от година. Вдъхновение за проекта е черпено от различни модификации на Zonda, като например двойното задно кило е заето то Zonda S.

Задвижването? Merc-AMG V12 6.0 битурбо с близо 800 коня, вързан за 7-степенна кутия и въртящ само задните гуми. Супер. А що се отнася до здравината на колата, ето ви едно видео от дооооста скъпия краш-тест на Huayra, въпреки че по-ценно от човешкия живот няма, така че разходите не би трябвало въобще да се коментират.

Коментирай

Sending ...