От Полша с много любов. Suzuki GS550

  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550
  • От Полша с много любов. Suzuki GS550 От Полша с много любов. Suzuki GS550

24 Jul 2016

„Бил е ремонтиран няколко пъти. Абсолютно нормално за 35-годишен байк,“ казва Силвестър, един от пичовете сътворили това бижу. „Накрая обаче на собственикът му писнало и го пуснал за продажба.“

Поляците са преправили резервоара и са добавили така характерното бомбе отзад. Двигателят също е преработен, макар и „моторите на Suzuki да са доста здрави, е наложи да сменим това-онова, в това число и буталата.“ Спирачките са ъпдейтнати с Tokico апарати от Kawasaki ZZR600, а дисковете са от по-нов GS. Километражът е минималистичен, а изпускателната система е изработена от нулата, от неръждавейка, заедно с DB килър.

„Всичко се вижда на снимките“, казва Силвестър. „Никога не съм бил добър в описването на мотоциклетите, по такъв начин, че да им е интересно на хората. Просто не мога. Знам обаче, че моторите са нашата страст. И може би там е проблема... не е лесно да се говори за любов...“

Първородната Godzilla!