Новото Suzuki SX4 S-Cross изглежда доста различно на живо. Колата вече е в България


04 Nov 2016

Често се случва един автомобил да не ви допадне, когато го видите за пръв път на снимка или пък обратното – на компютъра или телефона да е супер, а на живо да се чудите какво сте му харесали. В случая с новото Suzuki SX4 S-Cross е, че при жив контакт, колата просто изглежда по-внушителна. Особено с новата хромирана решетка с десет ламели и щедър S в средата. Нещо, което ни се струваше прекалено на дигиталните фотографии, а реално седи добре.

Фейстлифт версията на компактния кросоувър е вече у нас, а от Suzuki ни поканиха на парти, именно за да видим що за автомобил е новият SX4. И готиното случая бе, че вместо да ни отегчат с час+ презентация кооолко по-добра е колата отпреди, събитието бе доста по-свободно, с няколко думи за модела и „Ето го, вижте го и преценете сами“. Доста добро решение на домакините.

Как намерихме автомобила? По-внушителен, както казахме (не като размери), и доста по-мъжки изглеждащ отпреди. Докато предходното изпълнение като чели се чудеше точно какво иска да бъде, то това изглежда решено „Аз съм компактен кросоувър“. Със сигурност SX4 не е първата кола, която изниква в съзнанието ви при замисляне за този клас, и точно това е мисията на подобрения модел – да промени този факт.

Как се държи на пътя? Парти естеството на събитието не предполагаше задигане на колите от шоурума за нощни разходки, така че това ще можем да ви кажем, след като вземем SX4 за тест. Сега обаче можем да ви дадем кратко инфо за моторите и цените на колата.

Базов е 1-литровият турбо агрегат със 112 коня и предно предаване, с който моделът започва от малко под 32 хил., следван от 1,4 турбо с вариант за двойно предаване и 140 коня (малко под 44 хил.) и накрая е 120-конният дизелов 1,6, за малко под 48, заедно с 4WD-то. Повече ще можем да кажем след теста.

Сбогом V10!