Черно-син BMW R nineT с вилка от S 1000 R. Галерия и инфо
Просто заглавие, за семпъл мотор, който е страхотен. Дори самите хора от BMW бяха изненадани от успеха на модела, сглобен със стария 1200-кубиков боксер от R 1200 GS (R и RT), инструменталния панел и огледалата от също стария R 1200 R. Резултатът бе феноменален: BMW R nineT, с колела със спици, въздушно-маслен двигател със 110 коня, закачен към семпла рама, алуминиев резервоар и златна вилка Sachs (всъщност, хвърлете един поглед на нашия тест и обилната галерия на R nineT).
Този мотор? Модифициран от берлинското ателие Urban Motor, което заменят стандартния Sachs с напълно регулируема вилка от S 1000 R, а стоковия алуминиев резервоар е оставен за резервна част. Вместо него хората от Urban Motor изработват нов алуминиев компонент, като опашката също е от сплав с лекия метал.
Дяволът обаче е в детайлите, както казват. „Двете парчета“ на кормилото са от Gilles Tooloing, а семплия километраж, мигачите и огледалцата накрая на ръкохватките са от Motogadget. Немското ателие е заложило и на немски лостчета за предната спирачка и съединителя – Magura и новата им серия HC1. Ауспухът е от Speed Products, а стартерния бутон и този за аварийното спиране, са изнесени от дясната страна на резервоара. Готин байк.