Това BMW S 1000 RR е с турбина Garrett. Генерира 296 коня. Галерия и инфо
„BMW ме затрудниха максимално, с техния високотехнологичен спортен байк,“ казва Стивън Деклав, ненормалникът от Motokouture Motorcycles, забол турбина на мотора. „Моторът е натъпкан с електроника, с превъзходно шаси, двигател и динамика. Исках да докажа, че това шаси и електронните помощници, са способни да понесат още по-висока мощност“.
След няколко седмици изучаване на мотора, Стивън започва работа. Инсталира турбина Garrett при това го прави дискретно, скривайки я между изработения от него резервоар и кутията на въздушния филтър. След вързването на турбото, човекът пипа и картата на двигателя, сваля и степента на сгъстяване на 9.2:1 с цел „по-дълъг живот на агрегата“.
Резултатът? Мощност от 296 к.с. на задната гума и максимален въртящ момент от 145 Нм при 8100 об/мин, при оригинални 199 коня и 113 Нм. Максималната скорост е ограничена на 319 км/ч казва Стивън, която може да се постигне на 4-та предавка. Супер.
Турбината гълта въздух през две тръби изкарани между фаровете, а опашката пипа за по-голямо „визуално въздействие“. Стивън преработва също предното окачване: Öhlins вилка с карбонови колове керамично покритие, отзад пък инсталира карбоново рамо. Колелата взима от каталога на HP4. Масата? 196 кг. Лудост на колела.
След като разгледате галерията горе, може да скочите и на този префасониран до неузнаваемост S 1000 RR (кликнете на снимката).