Koenigsegg Agera RS ‘Gryphon’ идва с 1360 к.с. и 24-каратово злато върху карбона. Галерия и инфо


03 Mar 2017

Да, Koenigsegg Agera RS ‘Gryphon’ е най-новото изпълнение на Agera, което ползва услугите на задвижването на One:1, но в карбоновото тяло на Аgera RS, което е декорирано с 24-каратов златен варак. Масата на хиперколата е 1395 кг, тоест е с 35 по-тежка от споменатия One:1 – уфф, прощаваме и, ще го преглътнем някак си. Интериорът също радва с полиран карбон и истинско злато, а с колата върви и ръчно изработена каска, направена от... сещате се, карбон и злато.

Но, Koenigsegg Agera RS ‘Gryphon’ не е единственото мега возило с което „швеците“ (поздрави на големия Димитър Пенев) отиват в Женева. От Енгелхолм идват и първите две серийни изпълнения на мега-гига хибрида Regera. Онзи автомобил с 5-литровия V8 на Agera, но по-мощен, подпомаган от три електромотора, тяга предавана без помощта на скоростна кутия. Защото последната била излишно тежка. Вместо това Koenigsegg разработиха хидравличен куплунг...

Който явно не среща проблеми при предаването на мощността от 1500 к.с. и въртящия момент от 1500 Нм към задните колела. Едната Regera е издържана в „британско състезателно зелено“ със светло кафява кожа и карбонови колела, а другата е червена, като централната секция е оставена във вид на гол, полиран карбон. Изглежда приятно.

И освен приятна на вид, колата е мега изпипана и супер премислена. Кликнете на една от първите две серийни Regera, за да се запознаете с няколко изумителни факта около тази страхотна марка. Да, на тази червена Regera, инфото е доста любопитно.

Сбогом V10!