Изчистено до съвършенство: BMW R75/7 от VTR Customs
Мотоциклетът е принадлежал на 75-годишен швейцарски джентълмен, който е решил да окачи шлема си на стената и да не кара повече. Оставил машината при местния дилър за продажба, а оттам байкът се озовава в ръцете на VTR Customs.
Дани Уейдман, шефът на ателието, намерил това BMW R75/7 за перфектна база за следващия си проект. Дани казва „Надявам се джентълменът да не чете списания за къстъм мотори, обещахме му че ще се отнесем към машината му с респект.“ Ние обаче не смятаме, че има за какво да притеснява, защото моторът изглежда доста чист и с... ненакърнено достойнство.
Подходът е бил прост: всичко, което не е нужно се сваля от байка. VTR поставят елегантен, източен резервоар, който преработват от съд от Kawasaki KH125. В задната му част интегрират и готин показател за нивото на горивото, а изскачащата капачка е била предназначена за Harley. Задната част на рамата също е нова, изработена на ръка, с опашка с вградени дискретни LED-ове. Седалката пък е с доста скромна тапицерия, вероятно не е от най-удобните, но изглежда супер.
Колкото до кокпита, както наричат често областта около кормилото, Дани е искал максимална чистота. Дискретен уред Motogadget Motoscope Mini, Magura горен цилиндър за спирачката и кормило от BratStyle. K&N филтри, къстъм 2-в-2 изпускателна система, Öhlins заден шок и яка боя и този Flachkopf 7 е завършен. А след като разгледате 10-те кадъра на якия R75/7, може да кликнете на този R100 RT от National Custom Tech.