Nissan GT-R Skyline ‘Hakosuka’ с 275 коня и диференциал от Subaru STI
В случая обаче нито мощността, нито диференциалът са толкова важни, колкото цялата картинка. А тя е съставена от множество детайли, много от тях оригинални, а други изработени от карбон и деликатно вписани в стилистиката на тази ‘Hakosuka’ (прякорът идва от Hako, което на японски означава кутия и Suka, галено от Skyline).
Изработката е дело на човек на име Амир Али, дубаец и собственик на фирма за карбонови компоненти. Погледнете раздувките на калниците, направени са от въглеродния композит, но са боядисани в цвета на купето, което е яко. Класическите за онова време изнесен напред странични огледала също са карбонови, но оставени с видна структура. Амир е искал колата да бъде максимално близка до оригинала, същевременно с добавки по негов вкус.
Под капака работи N42 L28 280Z мотор от 280Z, но разпробит до 3 литра и подправен с доста работи, като Rebello Racing глава, изпускателни клапани от неръждаема стомана и яки пружини, за да държи на 8000+ об/мин. В комплект с изпускателната система Fujitsubo моторът генерира повече от достатъчните 275 к.с. Амир подсилва и 5-степенната кутия, слага по-як маховик, а за да се предава тягата адекватно монтира R180 диференциал от Subaru STI. Колелата и гумите също са в японски дух, Volk Racing TE37V от Rays обути в Toyo T1R 205/45 R16 отпред и 225/45 R16 отзад.
Интериорът? Смес от предимно стокови елементи и добавки от Амир. Recaro LC Classic седалки с кожа напа, като същият материал е положен и по вратите. В галерията ще видите как са вписани карбоновите елементи, ще видите и че таблото е скъсано от едната страна (оставено автентично). Уредите са щатско изпълнение на SpeedHut по дизайн на CarbonSignal, фирмата на Амир. Километражът работи с GPS, така че кабелът е излишен, а показанията му доста по-точни.
Разгледайте галерията, след което може да кликнете на тази... ‘Hakotora’ - лице на Skyline, Datsun Sunny ют тяло и сърце от Silvia.
Фотография: Дино Дейл Карбонаре, speedhunters.com