Vanderhall също мина на ток. Смени 1,4-литровия мотор с батерии
Писахме за Vanderhall Venice, защото колата-мотор ни изкефи. Оригиналът беше с 1,4-литров четирицилиндров турбо мотор, но това тук се казва Edison2 и е още по-интересно. Електрическото задвижване разчита на 30-киловатчасова батерия (по-голяма от тази на Hyundai IONIQ) и цели два електромотора.
Задвижващи очевидно са предните две колела, а общата мощност е 182 к.с. Въртящият момент от 325 Нм също прави добро впечатление. Спринтът до 100 км/ч слиза под 4 секунди, като единствено максималната скорост може да ви разочарова – 168 км/ч, но все пак трябва да се пази пробегът от 320 км.
В серийното оборудване виждаме диодни светлини и отопляеми седалки. Това последното ще е полезно, предвид факта, че такива глезотии като покрив не се предлагат. Шасито е алуминиево, използвани са композитни материали за допълнително олекотяване. За вдъхновение е служил електрическият автомобил на Томас Едисон и Хенри Форд, което обяснява, защо Edison2 може да се поръча във всеки цвят, който клиентът избере, стига да е черен...
Цената е 34 950 долара, като резервацията ще ви излезе скромните 250 долара.