Вижте как Koenigsegg Regera за 3,5 млн. лв. минава краштест

  • Галерия с 5 снимки. Галерия с 5 снимки.

28 Apr 2019

„Големите производители блъскат по около 60 коли за да тестват модела. За нас това е на практика цялото ни производство за година…“ Иначе казано, ако Koenigsegg трябваше да следват класическата краштест процедура, трябваше да потрошат… около 210 млн. лв. Груба сметка, но все пак не далеч от истината.

Затова шведите са хитри и разчитат на здравината на автомобилите си, в случая, на здравината на Regera. Каква е идеята? Един автомобил за абсолютно всички „краш дисциплини“. Карбоновият монокок, шаито, гръбнакът на колата, оцелява при всички, като хората от Koenigsegg ремонтират/подменят само счупените компоненти.

A какво отличава тази Regera? Ами, най-вече изумителният лилав карбон отвън. Интериорът пък е решен в бяла кожа „Да, всеки който влиза ще трябва да е безупречно чист“ казва Уейд. Дали Koenigsegg ще произведат такава? Да, стига някой да я поръча. Лилавата Regera е и добър повод да си припомним колко всъщност е изумителна тази марка. Кликнете на снимката долу, която ще ви препрати на правилното място.

Гледайте видеото на Apex, в което самият (много уважаван и харесван от нас) г-н Кристиан фон Кьонигсег обяснява същината на процедурата. А след това може да кликнете на този брууутален Koenigsegg Jesko, който ще се прицели в рекорд с 480 км/ч.

Първородната Godzilla!