BMW обнови X1. Спести му гигантските бъбреци, но му сложи електромотор
Пред вас е обновеното BMW X1. Тъй като не става въпрос за изцяло ново поколение, а за задължителния LCI (Life Cycle Impulse) на четвъртата година от живота на модела, то вероятно не намирате разлика с предишното X1. Стига да не сте болни почитатели на марката...
Освен промените по броните, фаровете и новите цветове за каросерията, X1 външно почти не се различава. Баварците са добавили някои хитри акценти (огледалата прожектират логото на X1 на асфалта), добавени са и нови джанти, но нищо радикално.
В интериора откриваме новия скоростен лост на марката, както и опционална 8,8 или 10,25-инчова инфоразвлекателна система.
X1 F48 LCI ще може да се поръча с широка гама двигатели с три и четири цилиндъра, а голямата новина е добавянето на плъгин хибрид с означението X1 xDrive25e. В случая системата xDrive се състои от бензиново задвижване на предния мост и електрическо на задния. Двулитров 4-цилиндров двигател осигурява 125 к.с. и 220 Нм, а електромотор с 95 к.с. и 165 Нм дава възможност за бързи изпреварвания или изцяло електрическо движение за до 50 км. Батерията е с капацитет 9,7 кВтч.
Освен плъгин варианта налични са X1 sDrive16d с 1,5-литров 3-цилиндров мотор със 116 к.с. и 270 Нм, X1 xDrive25d с 2-литров 4-цилиндров мотор с 231 к.с. и 450 Нм и един бензинов вариант: X1 xDrive25i с 231 к.с. и 350 Нм.