BMW започва производството на най-икономичното X3 с разход 2,1 л/100 км

  • Най-икономичното X3 започва да се произвежда. X3 30e има 292 к.с. и харчи 2,1 л/100 км. Вижте още снимки! Най-икономичното X3 започва да се произвежда. X3 30e има 292 к.с. и харчи 2,1 л/100 км. Вижте още снимки!

05 ное 2019

BMW показа плъгин версията на своя X3 (G01) още преди няколко месеца, но едва сега започва да произвежда най-икономичния вариант на кросоувъра. Версията носи означението X3 xDrive30e и от декември ще се произвежда за целия в свят в завода в Спартанбърг, САЩ. За сравнение изцяло електрическото iX3, което ще дебютира през 2020, ще се прави и изнася до целия свят от Китай.

Подобно на другите плъгин хибриди на марката, X3 се задвижва от 2-литров бензинов турбо мотор със 184 к.с. и електромотор, вграден в 8-степенната скоростна кутия, който произвежда 109 к.с. Общата системна мощност е 292 к.с., в съчетание с 420 Нм, доставяни до четирите колела. Спринтът до 100 км/ч отнема 6,1 секунди, а максималната скорост е 210 км/ч.

Малката литиево-йонна батерия под задната седалка осигурява пробег от 32-45 км изцяло на ток според това кой цикъл на измерване вземете за база. 30-40 км не звучи лошо за всекидневното задръстване до работа. Зареждането от нормален контакт отнема 6 часа, а от опционалния Wallbox - 3 часа. Благодарение на умното разположение на батерията и резервоара (над задния мост), мястото в багажника е почти непокътнато спрямо стандартното X3 - 450 литра при 5-местната конфигурация и 1500 със сгънати задни седалки.

Когато батерията е заредена и се движите изцяло на ток, 30e ще харчи 17 кВтч/100 км и 2,1 л/100 км бензин. След това минавате изцяло на бензин, като при ниско натоварване и при спускания електромоторът отново ще бъде достатъчен, при това колата ще възстановява част от енергията от спирачките и при спускания.

Плъгин хибридното X3 ще идва серийно с възможност за дистанционно управление на климатика през телефона, а срещу доплащане ще се предлагат всички опции, налични за конвенционалните X3 - включително адаптивно окачване, спортни спирачки, активен круиз контрол и хедъп дисплей.

Първите доставки ще започнат в началото на следващата година.

Предпочитате "по-спортното X3"? Гледайте видеото ни с X4!

 

 

Коментирай

Sending ...