Вижте фазите на работа по Gemera, показани от главния дизайнер на Koenigsegg

  • Пет варианта преди да се стигне до съвършения Пет варианта преди да се стигне до съвършения
  • Тук най-добре се виждат разликите в предницата, фаровете и носа на колата Тук най-добре се виждат разликите в предницата, фаровете и носа на колата
  • Разликите в този етап от работата на дизайнерите са били предимно по предницата Разликите в този етап от работата на дизайнерите са били предимно по предницата
  • Това вече е готовият продукт - Gemera е на тази и следващите снимки Това вече е готовият продукт - Gemera е на тази и следващите снимки
  • 1700-конен хибрид с 3-цилиндров 2-литров двигател 1700-конен хибрид с 3-цилиндров 2-литров двигател
  • Двете врати откриват място в интериора за четирима пътници Двете врати откриват място в интериора за четирима пътници

20 Mar 2020

Koenigsegg Gemera определено обра точките на виртуалния автосалон в Женева. Шведският “масов” модел с 1700 к.с. и 3500 Нм е точно това, което искаме да виждаме, когато става въпрос за хибриди.

По същия начин, както 3-цилиндровият 2-литров мотор е това, което искаме да свързваме с термина “даунсайзинг”.

Дизайнът на първия 4-местен Koenigsegg също заслужава страхотни думи, а в тази галерия може да видите непоказвани досега изображения на различните фази, през които е минала Gemera, особено по отношение на носа, фаровете и изобщо цялата предница.

След трите изображения на работните етапи, публикувани в Instagram от главния дизайнер на Koenigsegg Саша Селипанов, може да видите и снимки на реалната кола, така че да добиете представа как екипът постепенно се е спрял на по-обла предница и е променил леко идеята за фаровете. 

 

Много практичен и интересен!