Вижте фазите на работа по Gemera, показани от главния дизайнер на Koenigsegg








Koenigsegg Gemera определено обра точките на виртуалния автосалон в Женева. Шведският “масов” модел с 1700 к.с. и 3500 Нм е точно това, което искаме да виждаме, когато става въпрос за хибриди.
По същия начин, както 3-цилиндровият 2-литров мотор е това, което искаме да свързваме с термина “даунсайзинг”.
Дизайнът на първия 4-местен Koenigsegg също заслужава страхотни думи, а в тази галерия може да видите непоказвани досега изображения на различните фази, през които е минала Gemera, особено по отношение на носа, фаровете и изобщо цялата предница.
След трите изображения на работните етапи, публикувани в Instagram от главния дизайнер на Koenigsegg Саша Селипанов, може да видите и снимки на реалната кола, така че да добиете представа как екипът постепенно се е спрял на по-обла предница и е променил леко идеята за фаровете.