Mercedes-AMG представи обновените E 63 и E 63 S

  • 25 снимки на седана и комбито 25 снимки на седана и комбито

18 Jun 2020

Тази пролет е много натоварена за BMW и Mercedes. Германските конкуренти почти всяка седмица вадят по нещо ново от своите Серия 5 и Е-класа. Така само ден след M5 имаме удоволствието да се запознаем и с обновения E63 от Merc. Промените са скромни и се ограничават почти изцяло до външността. Това включва нови диодни светлини, броня и пореден нов прочит на предната решетка тип Panamericana. Обновената версия ще познаете също по сребристия преден сплитер, който може да се поръча черен в изпълнението AMG Night Package и дори карбонов, ако джобовете ви са достатъчно дълбоки.

В задната част откриваме нови светлини, както за седана, така и при комбито. Спойлерът върху задния капак може да се поръча в цвета на купето или в черен карбон.

В интериора откриваме новата версия на системата MBUX - с голям сензорен екран. Воланът също е променен и вече разчита на нови сензорни повърхности.

По отношение на техниката промени липсват. Което всъщност е супер, защото 4-литровият V8 с две турбини е сред любимите ни агрегати на Merc. Мощността на E 63 е 571 к.с. (750 Нм въртящ момент), а буквата S я увеличава до 612 к.с., като въртящият момент достига 850 Нм. Те отиват към четирите колела през 9-степенен автоматик и правят възможно ускорение до 100 км/ч за 3,5 секунди. E 63 S сваля 0,1 секунда от това време, а каросерията комби добавя същото време към всяка от версиите.

Както и при предишния модел окачването разчита на пневматичната техника AMG Ride Control+, която предлага адаптивни амортисьори с комфортен, спортен и дрифт режим. В последния цялата мощност отива към задните гуми.

Спирачната сила се осигурява от 15,4-инчови дискове отпред и 14,2-инчови отзад. Ако доплатите, може да ги поръчате от керамика, която е по-издръжлива на продължително натоварване - в случай че смятате да посещавате “Ринга” по-често.

 

Първородната Godzilla!