Това е едно от първите Bugatti Veyron въобще. На 15 г. е и се продава за… 3,14 млн. лв.!

  • Галерия с 31 снимки. Галерия с 31 снимки.

02 Oct 2021

Освен математическа константа, числото Пи се оказва и равно на стойността на това 2006 Bugatti Veyron, превърната в лева от евро. От 1 606 500 евро, за да бъда точен, от по-скоро цената, защото стойност е думичка с малко по-сложно значение. Без значение обаче, толкова искат mechatronik.de за най-новата придобивка зад елитната им витрина.

Автомобилът е номер на шасито 19, което го определя, като много ранен екземпляр. Доставен е в Германия през 2006-та, а спецификацията му е уникална – черен екстериро, джанти Pur Sang и маслено зелен интериор.

Колата наистина изглежда впечатляващо и лично за мен, като модел, Veyron е доста по-специален от наследника си Chiron, именно поради бомбата, която предизвика тази тежаща два тона фурия, когато излезе. Поради педантичността на вече покойния г-н Пийх, поради страхотните трудности при разработката и ред други причини.

Но обратно към този красавец. Първият му собственик навърта едва 6800 км за 4 години, след което Veyron-ът заминава за Азия, където се мести изключително рядко и живее под опеката на „добре известен колекционер“. Личният състав на „ценителя“ поддържа колата в перфектно здраве, докато през 2021-ва тя не попада в ръцете на споменатия немски дилър, който в Дизи много тачим.

Сега автомобилът е на едва 7500 км за всичките си 15 г. съществуване, което означава среден пробег от точно 500 км/година. Макар, че е имало и години, в които могъщият Bug не е мърдан на повече от няколко метра.

Въпросът е дали бихте дали над 3 млн. лв. за „стар Veyron“, при положение, че може да додадете още малко и да си купите по-употребяван Chiron? Който е по-нов модел и чиято поддръжка е мнооого по-евтина (но в никакъв случай достъпна) от тази на Veyron.

Тук поне домакините са се погрижили да го сервизират при Bugatti, който таксуват по 36 хил. лв. за смяна на масло и други проверки, като дори са и преобули колата с нов комплект от специалните Michelin Pilot Sport PAX PS2, който струват над 60 хил. лв.

Споделете размислите си около тази обява, след което може да кликнете на изображението горе, което ще ви отведе до яко видео даващо яснота колко наистина е сложна смяната на маслото на Veyron. Или тук долу, към материала ни за Мани Кошбин, в който той обяснява, че това Bugatti му струва по около 200 хил. лв. за всеки 16 хил. км пробег…

Чичо Искрен се вихри!