Десет неща, които трябва да знаете за новото BMW Neue Klasse

  • Разгледайте галерията, за да се запознаете с всичко най-важно за новата платформа на BMW Разгледайте галерията, за да се запознаете с всичко най-важно за новата платформа на BMW
  • 1. Платформата Neue Klasse ще позволява използването както на електрически, така и на конвенционални двигатели. Вторите най-вероятно ще бъдат някакъв тип хибриди, но от тези, които харесваме – с изобилие от мощност 1. Платформата Neue Klasse ще позволява използването както на електрически, така и на конвенционални двигатели. Вторите най-вероятно ще бъдат някакъв тип хибриди, но от тези, които харесваме – с изобилие от мощност
  • 2. Neue Klasse заменя платформите FAAR и CLAR, на които стъпват всички актуални модели на BMW. Оттук нататък всички коли с предно, задно или двойно предаване, ще стъпват на новата база 2. Neue Klasse заменя платформите FAAR и CLAR, на които стъпват всички актуални модели на BMW. Оттук нататък всички коли с предно, задно или двойно предаване, ще стъпват на новата база
  • 3. Платформата е изчислена за модели с размер от Серия 2 до X7 и размер на джантите от 18 до 22 инча. Дали това значи, че вече няма да има BMW-та с по-малки джанти? 3. Платформата е изчислена за модели с размер от Серия 2 до X7 и размер на джантите от 18 до 22 инча. Дали това значи, че вече няма да има BMW-та с по-малки джанти?
  • 4. BMW засега не бърза да електрифицира цялата си гама и предвижда през 2030 г. все още половината продажби да са на бензинови/дизелови модели, макар и съчетани с някакъв тип електрификация. 4. BMW засега не бърза да електрифицира цялата си гама и предвижда през 2030 г. все още половината продажби да са на бензинови/дизелови модели, макар и съчетани с някакъв тип електрификация.
  • 5. Neue Klasse ще позволява не само електрически, бензинови и дизелови мотори, но също водородно задвижване. BMW е сред малкото големи производители, които все още отделят сериозни ресурси за водородни разработки 5. Neue Klasse ще позволява не само електрически, бензинови и дизелови мотори, но също водородно задвижване. BMW е сред малкото големи производители, които все още отделят сериозни ресурси за водородни разработки
  • 6. Първият модел, изграден върху новата платформа, ще бъде седан с вътрешнозаводско означение NK1. Това ще е електрическата Серия 3, която ще дебютира през 2025 г. като конкурент на Tesla Model 3 и Porsche Taycan 6. Първият модел, изграден върху новата платформа, ще бъде седан с вътрешнозаводско означение NK1. Това ще е електрическата Серия 3, която ще дебютира през 2025 г. като конкурент на Tesla Model 3 и Porsche Taycan
  • 7. По отношение на електромобилите Neue Klasse ще дава възможност за 800-волтова архитектура със забележително зареждане с до 350 кВт и пробег с една батерия до 700 км. Това значи, че BMW ще има модели, които достигат 80% заряд за по-малко от 15 мин 7. По отношение на електромобилите Neue Klasse ще дава възможност за 800-волтова архитектура със забележително зареждане с до 350 кВт и пробег с една батерия до 700 км. Това значи, че BMW ще има модели, които достигат 80% заряд за по-малко от 15 мин
  • 8. Новата платформа ще бъде забележително ориентирана към рециклирането на материалите и ниска обща маса на автомобилите. Тя ще позволява използването на карбонова структура и елементи от каросерията 8. Новата платформа ще бъде забележително ориентирана към рециклирането на материалите и ниска обща маса на автомобилите. Тя ще позволява използването на карбонова структура и елементи от каросерията
  • 9. До премиерата на NK1 през 2025 г. BMW ще продава три нови електрически седана, които ще използват актуалната платформа CLAR – i4, i5 и i7. 9. До премиерата на NK1 през 2025 г. BMW ще продава три нови електрически седана, които ще използват актуалната платформа CLAR – i4, i5 и i7.
  • 10. Името Neue Klasse (Нова класа) е използвано от BMW още през 60-те за моделите 1500, 1800 и 2000. 10. Името Neue Klasse (Нова класа) е използвано от BMW още през 60-те за моделите 1500, 1800 и 2000.

19 Oct 2021

BMW разработва изцяло нова платформа, известна като Neue Klasse. Тя ще е толкова универсална, че на нея ще се изграждат моделите от Серия 2 до X7. Макар компанията да крие подробностите в тайна, вече знаем някои важни неща за бъдещите BMW-та от “новата класа”.

 

 

Много практичен и интересен!