Ferrari F40 с бяло фолио, титаниев ауспух, ново окачване и джанти
Заглавието до голяма степен изчерпва всички модификации по това Ferrari F40, които ще уточня малко по-надолу. Но първо, модифицирано F40? Какво мислите по този въпрос? Това не е ли, като да „разкрасите“ Мона Лиза с маркер?
Всъщност не е, защото ключов елемент от промените по този автомобил са, че всичките са обратими. Тоест, абсолютно всяка модификация по колата може да се „анулира“ и тя да бъде върната във вида, в който е напуснала Маранело през 1987-ма.
Фолиото е ясно. Бяло е и освен, че променя цвета на колата, защитава и оригиналната боята. Изпускателната система е титаниева и е дело на американците Boden Autohaus. Конфигурацията с три финала на тръбите е запазена, но звукът е потресаващ. Може да го чуете, ако кликнете тук.
Джантите? BBS E88, като хората от E-Motion Engineering са измерили геометрията на предното окачване, така че да са сигурни, че малко по-големите гуми няма да опрат в кевлар, карбон или друг оригинален материал.
Окачването обаче е било най-голямото предизвикателство. KW Competition и хидравлична система за повдигане на предната ос, които обикновено се монтират относително лесно. Не и обаче, когато това трябва да се направи без никакво дупчене и каквито и да е необратими интервенции.
Джой Сийли е главен отговорник за проектирането на всички крепежни елементи, скоби, които да са едновременно елегантни, здрави и да не оставят никакъв отпечатък на местата, където са монтирани. Разгледайте галерията и ще видите доста любопитни кадри, говорещи за качеството на изпълнението.
Източник: SpeedHunters.com; фотография: Марк Ричони