Шведски карасив британец: 6/5/4 Motors Triumph Bonneville. Галерия
„Искахме модерен и надежден байк“, казва Даниел Якобсон, един от основателите на стокхолмското ателие 6/5/4 Motors, „но все пак с класическа визия“. Поради което шведите избират 2010 Bonneville, на едва 2500 км. Целта е била моторът да става както за асфалт, така и за черни пътища. Съответно, първи в списъка за модификации са били окачването и колелата.
Предницата е по-твърда, а отзад амортисьорите са по-дълги, доставени от Progressive Suspension. Колелата и гумите също са нови, първите в стил мотокрос, 19-ка отпред и 18-ка отзад, обути в гуми Pirelli Scorpion Rally.
Задната пасажерска част на рамата е скъсена, калникът е взет от друг байк, докато предният е оригиналният, но скъсен. Нов фар и Motogadget уред, Biltwell Inc. готини ръкохватки с диамантен десен, седящи на широко кормило, семпла и стабилна защитна планка зад предната гума, детайлите са доста приятни.
Основният цвят е бил решен още в началото, черният, както е било нужно да се избере само такъв за резервоара. „Bonne-итата са често срещани в днешно време, затова исках боята да открoява мотора“. Даниел избира покритие, имитиращо патинирала мед (доста сходна боя с тази, която Vilner ползва за последния си байк Suzuki Intruder), което изпъква на фона на матовите тъмни „околности“.