Карахме новия Triumph Scrambler 1200


08 May 2019

Вносителите на Triumph в България ни поканиха на тест на почти цялата гама британски мотоциклети. Нямахме много време и трябваше да изберем само един, при което не се замислихме въобще: новият Triumph Scrambler 1200.

На живо байкът е още по-впечатляващ, като първото, което леко ни изненада е колко всъщност е висок той. Седалката му е на 840 мм от земята, като това е най-високата в семейството ‘Modern Classic’ и на практика e идентична по височина с тези на някой мотори от семейство ‘Adventure’.

Почти всичко, което изглежда метално е метално, вниманието към детайла радва, но най-много ни радва 1200-кубиковия ‘Bonneville’ двигател, които в Scrambler генерира 90 к.с. при 7400 и и 110 Нм при малко под 4000 об/мин. Този агрегат определено има характер, дърпа яко още от ниските, а звукът на „паралелната двойка“ става още по-сочен с вдигнатите високо ауспуси Arrow.

Как се усеща байкът? Срещата ни бе кратка, но достатъчна за да ни допадне. Леко хулигански мотоциклет, който ви държи високо, с удобна позиция на седене, готино и четливо дигитално табло и доста способно окачване Öhlins отзад. Не сме го карали офроуд, но с 21-инчовото предно колело със стоманени спици, Metzeler Tourance гумите (добър компромис асфалт/черно) и 250-милиметровия ход на 47-милиметровата вилка Showa (при нашата XE модификация; при XC е 45-милиметрова с 200 ход), предполагаме, че също ще бъде доста приятен.

Тестовият мотор бе накичен с някои екстри, като през последните години Triumph сериозно разшириха списъка с аксесоари. При 1200 Scrambler те са повече от 80, без да броим базовите глезотии. Всъщност, може да го видите и карате и вие в рамките на тест райда, който Triumph Sofia провеждат от денс (08.05) до 11.05, събота.

Къде се намира? Как може да се запишете? Кликнете на тази покана тук и прочетете всичко за първият тест райд на Triumph у нас.

Фенове сме! A вие?